Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، ظهر سه‌شنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: نباید هدف پرداخت وام از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، تنها ارائه تسهیلات باشد و هدف اصلی در حاشیه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی وام تبصره ۱۸ ایجاد اشتغال است در حالی که متاسفانه در گزارش‌ها اغلب بر ارائه تسهیلات مانور داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی بیان کرد: باید سامانه و مکانیزمی برای رصد و پایش اینکه از ارائه این تسهیلات چه میزان شغل ‌در استان ایجاد شده است، فراهم شود تا این سرمایه ملی هدر نرود.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خاطرنشان کرد: اگر در حوزه های گردشگری، کشاورزی و دامپروری اشتغال مورد نظر ایجاد شود، مشکلی نداریم اما متأسفانه شاهدیم با ارائه تسهیلات به ویژه در بخش کشاورزی شغل برای نیروهای اتباع بیگانه و غیر بومی فراهم می شود.

استاندار یزد تأکید کرد: اگر ارائه این تسهیلات با نظارت دقیق انجام شود، شاید بتوانیم یک نمونه موفق کشوری ارائه دهیم و سایر استان‌ها نیز از تجربیات یزد در این زمینه استفاده کنند.

به گزارش مهر، در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارشی از پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ارائه دادند.

کد خبر 4721104

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد استاندار یزد ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشتکار یکشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال با افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی صنفی در شهرستان دشتستان شاهد رشد تولید و اشتغال در شهرستان بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به پرداخت ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی افزود: از مجموع پرداختی‌ها، مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بمنظور ایجاد کسب و کار ۱۵۲ نفر به صورت مستقل و مابقی به تعداد ۱۱۶ نفر در قالب تسهیلات پشتیبان پرداخت شده است.

کشتکار اضافه کرد: با پیگیری اقدامات متعدد در حوزه صمت، روند رشد تولید و اشتغال در شهرستان دشتستان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6057565

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون
  • ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان 
  • خراسان جنوبی در رتبه نهم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸
  • از مشاغل خانگی در دلوار با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شود