Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا ظهر سه شنبه در همدان برگزار و آخرین نکات مربوط به مسابقات اعلام شد.

این جلسه با حضور مسئولان برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان همدان، مدیران تیم ها و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست آخرین قوانین مربوط به برگزاری، داوری، رسانه‌ای، پزشکی و سایر موارد به تفکیک برای حاضران تشریح شد.

همچنین رنگ پیراهن تیم ها در این بازیها مشخص شد که براساس آن تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به ترتیب مقابل مالدیو و فلسطین با لباس یکدست سفید و برابر افغانستان با لباس‌های قرمز به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در نشست خبری تیم های گروه سوم دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان بابیان اینکه در این مرحله کار ساده ای نداریم منتهی تیمی را شکل داده ایم که اگر حمایت های لازم صورت بگیرد، می تواند موفق شود، عنوان کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که صعود به دور دوم استرس ها را بیشتر کرده اما این نوع بازی ها با این هدف است که بازیکنان به بالندگی برسند و از بازی لذت ببرند.

حسین عبدی افزود: تیم‌های حاضر در این رویداد از آمادگی خوبی برخوردار هستند و به نظر می رسد هیچ تیمی بر سایر تیم‌ها برتری ندارد.

وی بابیان اینکه از اردیبهشت تا خرداد امسال پروسه انتخاب بازیکن انجام شد و سپس در قالب ۲ تیم اردوهای تدارکاتی و آماده سازی شکل گرفت تا در نهایت بهترین ها را در قالب تیم ملی انتخاب کردیم، افزود: هم اکنون بازیکنان ما از نظر اجتماعی، فیزیکی و تاکتیکی به بالندگی فکری رسیده اند و پله های پیشرفت برایشان مهیا است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با آرزوی موفقیت برای دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله افزود: از حضور ۳ تیم افغانستان، مالدیو و فلسطین در ایران تشکر می‌کنم و امیدواریم شرایط بازی‌ها طوری رقم بخورد که بتوانیم شاهد لذت بردن و حفظ هیجان به دلیل نوع بازی‌ها باشیم.

شناخت کمی از تیم ها داریم

وی گفت: شناخت کمی از تیم ها داریم و فقط از افغانستان شناخت نسبی صورت گرفته و با این حال هر تیمی که برتر باشد، سهمیه صعود را کسب می کند.

عبدی بابیان اینکه برای صعود همه تیم ها سهم مساوی دارند و همه برای رویارویی آماده اند، از ترسیم یک ایده‌آل برای تیمش خبر داد و افزود: هر تیمی دارای یک افق و ایده‌آلی است و ایده‌آل ما نیز برای تیم نوجوانان صعود به مرحله بعد و دست آخر حضور در جام جهانی است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران بابیان اینکه انجام دیدارهای دوستانه به منظور  شناخت از وضعیت تیم خود و نفرات آن است و برد و یا باخت در آن اهمیت ندارد، افزود: تیم ملی کشورمان با انسجام و هماهنگی خوبی در این مسابقات حضور می یابد.

وی به برتری مقابل عراق پس از ۸ سال  اشاره کرد و با بیان اینکه این برد باعث شد تا انگیزه تیم دوچندان شود، گفت: از انجام این دیدارها راضی هستیم.

کد خبر 4721107

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نوجوانان ایران حسین عبدی فوتبال ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند