Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی روئینی مدیرکل حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی وزارت میراث فرهنگی وگردشگری از آب انبار و بادگیر مسجد بقیه الله (عج) باغخواص بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: بازدید احمدی روئینی؛ مدیرکل حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی وزارت میراث فرهنگی وگردشگری ،با همراهی جلال تاجیک ( از فرزندان باغخواص) مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی وگردشگری ،جانفشان مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران،تقوی بخشدار مرکزی ورامین،خدادای رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین و امام جماعت و دهیاری و اعضای شورای باغخواص انجام شد که در ادامه از مجموعه مسجدقدیمی ،آب انبار وبادگیرمسجد بقیه الله باغخواص نیز بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجموعه مسجدقدیمی ،آب انبار وبادگیرمسجد بقیه الله باغخواص به شماره ثبت ۱۴۶۷۴ درسال ۱۳۸۴ وهمچنین امامزاده زین العابدین (ع) باغخواص به شماره ۹۸۹۲ درسال ۱۳۸۲ ازآثار ثبت شده باغخواص دروزارت میراث فرهنگی وگردشگری می باشد.

 

منبع: شبکه خبری تهران نیوز

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی شیراز مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد ورامین مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید

امروز و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سی‌ام فروردین_ و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود و تورهای بازدید از اماکن و بناهای تاریخی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌ها، معروف به ایکوموس طی پیشنهادی که در سال ۱۹۸۲ به یونسکو ارائه داد، ۱۸ آوریل از سوی یونسکو به نام روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی اعلام شد.

کد خبر 745646

دیگر خبرها

  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • روزی به نام بناهای تاریخی/ از آسیب‌های میراث فرهنگی غافلیم
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل