Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی بیان کرد: این سامانه به این منظور راه اندازی شده تا دانش آموزان با آسایش و امنیت بیشتری برای سرویس مدارس خود ثبت نام و از آنها استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت در حوزه سرویس دانش آموزی افزود: مدیریت و نظارت دقیق بر رفت وآمد دانش آموزان، متمایز ساختن ناوگان حمل و نقل دانش آموزی و افزایش و بهبود کیفیت ارایه خدمات به دانش آموزان از مزایای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی ادامه داد: این طرح با همکاری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، پلیس راهور و مجموعه شهرداری های خوزستان در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  ادامه داد: مدیران مدارس می توانند با مراجعه به سایت irtusepand.ir در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند)  ثبت نام کنند و اولیا دانش آموزان در صورت درخواست سرویس مدرسه برای فرزند خود به مدیر مدرسه اعلام کنند تا دانش آموز را در سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی این سامانه را مدیریت می کند و خانواده دانش آموزان می توانند در این سامانه اطلاعات راننده سرویس و هزینه ای که باید پرداخت کنند را مشاهده کنند.

رفیعی بیان کرد: مدارسی که در این سامانه ثبت نام نکنند اجازه استفاده از سرویس مدرسه خارج از این سامانه را ندارند.

یک میلیون و یکصدهزار دانش آموز در خوزستان در ۹ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند. 

۷۱۵۸/ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه خوزستان اهواز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش‌آموزان میان پایه آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم

همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد. 

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از 5 اردیبهشت

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، 6 رقم یک (111111) وارد کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بدین شرح است:

پایه تحصیلیقیمت کتاب درسی
 اول دبستان 71 هزار تومان
 دوم دبستان 78 هزار تومان
 سوم دبستان 87 هزار تومان
 چهارم دبستان 87 هزار تومان
 پنجم دبستان 87 هزار تومان
 ششم دبستان 102 هزار تومان

قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر 149 هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر 152 هزار تومان است.

قیمت کتاب‌های درسی پایه نهم 157 هزار تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد