Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@06:44:48 GMT

آمار تصادفات خودرویی آذربایجان غربی از ۲۲۰۰۰ مورد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۱۲۸

آمار تصادفات خودرویی آذربایجان غربی از ۲۲۰۰۰ مورد گذشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: ۲۶ درصد اعمال قانون در استان برای صاحبان وسایل نقلیه صورت گرفته و آذربایجان غربی رتبه ۱۰ کشوری در تصادفات را به خود اختصاص داده و امسال آمار تصادفات خودرویی استان از ۲۲۰۰۰ مورد گذشت. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ عباس فرمانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ارومیه بعد تهران بیشترین وسایل نقلیه را دارد، اظهار داشت: 820 هزار و 500 وسیله نقلیه در ارومیه در حال تردد است و پنج شهر ارومیه، خوی، بوکان، میاندوآب و مهاباد بیشترین ترافیک و تصادفات در آذربایجان غربی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات در استان عدم توجه به جلو با میزان 37 درصداست، گفت: بیش از 22 هزار تصادف خسارتی در استان در پنج ماهه اول امسال به ثبت رسیده که  58 نفر در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند و با توجه به آمار نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشته و 4 هزار و 93 نفر نیز مجروح شده‌اند که نسبت به سال گذشته با کاهش 5 درصدی روبه‌رو است.

هر تصادف فوتی 5.1 میلیارد تومان هزینه ایجاد می‌کند/افزایش 116 درصدی تصادفات خسارتی در تابستانتلفات تصادفات برون شهری سیستان و بلوچستان 11 درصد کاهش یافت6 کشته و 65 مجروح در تصادفات هفته گذشته خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به صدور 538 هزار و 500 برگ جریمه در آذربایجان غربی، بین کرد: 26 درصد اعمال قانون در استان برای صاحبان وسایل نقلیه صورت گرفته و آذربایجان غربی رتبه 10 کشوری در تصادفات را به خود اختصاص داده است.

فرمانی با اشاره به اقدامات لازم برای ترافیک اول مهر و بازگشایی مدارس، افزود: تدابیر لازم اتخاذشده و همچنین خانواده‌ها در موضوع سرویس مدارس دقت کافی را به خرج دهند و از داشتن مدارک لازم مانند تأییدیه شهرداری و برچسب اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ ع

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهای بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     امروز؛ تقابل شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • سبقت غیر مجاز وانحراف به چپ، بیشترین علت تصادفات درآذربایجان غربی
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • ساعت ۱۷- ۱۸ پر ترددترین ساعت ترددهای جاده ای در آذربایجان غربی
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی