Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:35:45 GMT

خیرآبادی: فدراسیون می‌گفت یا سرمربی باشم یا رئیس هیات

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۱۴۸

خیرآبادی: فدراسیون می‌گفت یا سرمربی باشم یا رئیس هیات

جمشید خیرآبادی در مورد استعفایش از سرمربی گری تیم ملی امید صحبت کرد.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، در خصوص دلیل استعفایش از سرمربی‌گری تیم ملی امید کشتی اظهار کرد: بنده در حال حاضر رئیس هیات کشتی استان هستم و به انجام این مهم افتخار می کنم.

وی ضمن اشاره به اینکه خدمت به کشتی کردستان مهمترین فعالیت بنده خواهد بود، عنوان کرد: فدراسیون کشتی طی چندین مرحله از بنده خواست که یا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم یا سکان دار هیات باشم که بنده با توجه به عرقی که به کردستان دارم درخواست فدراسیون را درخصوص سرمربیگری تیم ملی رد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان کردستان که سابقه حضور در المپیک را نیز در کارنامه خود دارد، بیان کرد: هیچ چیز از خدمت کردن به کشتی این دیار برایم مهمتر نیست و به همین دلیل بنده تا به حال ۳ بار استعفای خود از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید را تقدیم فدراسیون و رسانه ای کرده ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد با لوئیس زوبلدیا سرمربی آرژانتینی برای هدایت این تیم تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده است و روز گذشته این توافق نهایی شده است.   لوئیس زوبالدیا سرمربی آرژانتینی بعد از قبول هدایت این تیم ­گفت: من از این چالش جدید بسیار خوشحال و مطمئن هستم. اهداف سائوپائولو با اهداف کمیته فنی ما مطابقت دارد. ما آرزو داریم که برای هواداران سه رنگ سائوپائولو شادی زیادی به ارمغان بیاوریم. او می‌تواند بخشی از تاریخ معتبر باشگاه را انجام دهد.   صحبت‌ها در مورد استخدام این مربی پس از اخراج تیاگو کارپینی از طریق یک جلسه آنلاین صورت گرفت. خولیو کاسارس رئیس این باشگاه در جلسه با دیگر مدیران میانی این تصمیم را گرفتند.   این مربی ۴۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در باگاه بارسلونا مربیگری کرده است و به عنوان بازیکن در تیم‌های باشگاهی کشورش حضور داشته است، اما بازی ملی در رده بزرگسالان نداشته و فقط برای تیم زیر ۲۳ سال کشورش به میدان ر فته است.

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است