Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود ظهور گوشی های هوشمند و شیوع پدیده ای به نام سلفی گرفتن، شاید تعریف ما از عکاسی کمی نسبت به قبل تغییر کرده باشد. اما در هر صورت، نمی توان منکر اهمیت این پدیده هنری در معرفی صنعت یا در معرفی مکان های خاص شد. گاهی تصویری که یک عکاس از یک نمای خاص می دهد، با تصویر عکاس دیگر زمین تا آسمان تفاوت دارد و زیبایی را می‌توان از لنز دوربین های عکاسی به شکلهای متفاوت دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی این ظرفیت توسط افراد فعال در صنعت و حتی افراد فعال در حوزه گردشگری باعث شده که عکاسی به شکل حرفه‌ای تر و مدرن تر دنبال شود. اما امروزه با سه پدیده جالب مواجه باشیم که هر کدام از آنها نقش‌های متفاوتی دارند.

عکاسی صنعتی

صنعت به شکل های مختلف می تواند از هنر عکاسی بهره ببرد. یک عکاس در شرکت های صنعتی وظیفه نشان دادن قابلیت ها و نقاط قوت یک کالای خاص را برعهده دارد و باید بتواند این زیبایی را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهد. شیوع پدیده فروش اینترنتی بیش از هر چیزی نیاز صنایع مختلف به پدیده عکاسی را افزایش داده است.

 در فروش اینترنتی، مشتری چیزی یا کالایی در اختیار ندارد که آن را بررسی کند. اما یک عکاس صنعتی می تواند جزئیات محصول یا کالا را به شکلی نشان دهد که مشتری به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و آن را بررسی کند بنابراین عکاسی صنعتی به صاحب صنایع کمک می کند که محصول و کالای خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطب و مشتری خود قرار دهد و به صورت غیر حضوری آن را بررسی کند.

عکاسی تبلیغاتی غذا

وقتی هرکس اولین بار با یک رستوران |آشنا می شود اولین چیزی که دلش میخواهد ببیند عکس غذاهاست. یک تیم تخصصی و حرفه ای قطعا می تواند با دوربین های تخصصی غذاهای رستوران شما را که معرف کار شماست در بهترین حالت به نمایش بگذارد.

طراحی منو شما نیز بعد از عکاسی تبلیغاتی غذا یک امر بسیار مهم است که میتواند به کسب و کار شما رونق ببخشد

تور مجازی

شاید نام این شیوه شما را به یاد تورهای مسافرتی ببرد، اما تور مجازی به ابزاری فوق العاده برای معرفی مکان های مختلف، چه به صورت گردشگری و چه به صورت تجاری شده است. امروزه بیشتر پاساژ ها و مراکز فروش بزرگ دنیا از ابزار تور مجازی برای جذب توجه گردشگران و کشاندن مشتری به بازار خود استفاده می کنند. اما ارتباط تور مجازی با پدیده عکاسی چیست؟

تور مجازی، تصاویری به هم پیوسته و مرتبط از فضاهای مختلف هستند که کاربر به شکل مجازی احساس می کند در آن فضا قرار دارد.

 این شیوه عکس برداری به حدی پیوسته و باکیفیت انجام می گیرد که فرد برای لحظه‌ای خود را در آن مکان تصور می‌کند و می تواند با استفاده از موس یک کامپیوتر به گوشه و کنار فضا حرکت کند.

 مثلاً شما به عنوان یک شرکت تمایل دارید که بخشی از فرآیند تولید خود را به مشتریان نشان دهید. استفاده از عکاسی در تور مجازی این فرصت را به شما می دهد که بدون نیاز به حضور مشتریان و مخاطبین در محل کار، جزئیات را با بهترین کیفیت و بهترین شکل به آنها نشان دهید.

ما در استودیو نماد چطور به شما کمک میکنیم ؟

 ما در استودیو عکاسی صنعتی نماد با ارائه خدمات تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به کسب و کار شما برای هر چه بهتر دیده شدن کمک می کنیم.

محیط کسب و کار شما را با تور مجازی به نمایش می کشیم و کالای شما را با عکاسی زمینه ساده و یا عکاسی چیدمان به بهترین نحو به مردم و جامعه ارائه می دهیم

تیم تخصصی استودیو نماد با بررسی جامعه هدف شما و نوشتن یک برنامه استراتژی کسب و کار شما را به فروش بیشتر و در نتیجه بهتر دیده شدن می رساند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عکاسی صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم افراد فرصت طلب مجازی هستند که در فصل امتحانات نهایی و کنکور با ادعای دلسوزی و حمایت از داوطلبین خود را به آنها نزدیک می‌کنند و به بهانه فروش سوالات و ابزار پیشرفته تقلب از آنها کلاهبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات همه جانبه پلیس در این حوزه افزود: طی حضور همه جانبه پلیس فتا در فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی ویژه کنکور و امتحانات نهایی تعداد زیادی صفحه، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی رصد و مورد پیگیری تخصصی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در قدم بعدی این پرونده مشخص شد بیش از بیست کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور و ابزار تقلب را داشته و آنها را با قیمت‌های گزاف در این کانال‌ها به فروش می‌رسانند.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی تعداد هجده نفر از افراد اصلی این تیم مجرمانه شناسایی و پس از احراز هویت و تشریفات قضائی پلیس موفق شد در یک اقدام غافلگیرانه این شیادان کلاهبردار را در محل اختفای خود در مناطق مختلف تهران بزرگ دستگیر و در چرخه پیگیری قضائی قرار دهد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه این مجرمین نیز همانند دیگر متهمین دستگیر شده سنوات قبلی هیچ‌گونه سوالی در اختیار نداشتند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این افراد صرفاً با اعلام فروش سوالات کنکور بلافاصله بعد از واریز وجه کاربر را مسدود می‌کردند و برخی دیگر نیز سوالات بی ربط و قدیمی را به عنوان سوالات جدید برای داوطلبین ارسال می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که با تبلیغات دروغین ادعای فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی را دارند هدفی جز کلاهبرداری ندارند در توصیه به دانش آموزان و خانواده‌هایشان افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات واهی و دروغین فضای مجازی توجه نکنند چرا که فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و تجهیزاتی که تحت عنوان راه‌های تقلب در شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسد نه تنها کمکی به داوطلبان نمی‌کند بلکه ممکن است آسیب‌های بسیار جدی به آنها وارد کند و سلامت این عزیزان را به خطر بیاندازد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد سودجو که با سوءاستفاده از هویت‌های مجازی جعلی برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند را نخورید و در صورت نیاز از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با ما در ارتباط باشند.

کد خبر 6087230

دیگر خبرها

  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها