Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی «نماینده» در واکنش به اقدام شهرداری در حذف عنوان شهید از برخی کوچه ها و خیابان ها اظهارداشت: اگر امروز نظام و انقلاب ما روی پای خود می ایستد و همگان به قدرت منطقه ای و جهانی ما پی برده اند به برکت خون شهدایی است که برای دفاع از ارزش های اسلامی در کشور خودمان و همچنین مدافعین حرم ازجان خود گذشتند وبه شهادت رسیدند و این امنیت، آسایش و بالندگی که در کشور وجود دارد به برکت خون شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قطعاً ما باید یاد و خاطره شهدا و وصیت نامه شهدا همیشه مدنظرمان قرار داده شود و باید کوچه ها، معابر و مراکزی که هست به نام شهدا مزین شوند و قطعاً اگر ما دینی را که به شهدا داریم ادا نکیم زمانی میرسد که پشیمان خواهیم شد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: معابری که تابلوهای آن به نام شهدا بوده و چه عمداً و چه سهواً تغییر پیدا کرده حتما باید به همان صورت و با عنوان شهید باشد و خیابان ها و کوچه های ما به اسامی شهدا مزین شود و نام شهدا تبرکی باشد برای زندگی روز مره مان.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: خیابان شهرداری شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم