Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا دهقانیان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس امروز، 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام اربعین حسینی، به تشریح راه‌های خروج از كشور مشمولان برای شركت در پیاده‌روی اربعین پرداخت.
وی افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه كه به‌منظور شرکت در پیاده روی عظیم اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع)، قصد خروج از كشور را دارند باید با مراجعه به سایت E.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

POLICE درخواست خود را ثبت كنند و پس از دریافت پیامک از سازمان وظیفه عمومی ناجا، نسبت به اخذ گذرنامه اقدام كنند.
دهقانیان یادآور شد: این روند صرفاً برای ایام اربعین حسینی است و شامل کسانی می شود که درخواست خروج از تاریخ 7 مهرماه تا 10 آبان‌ماه سال جاری دارند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس در پایان گفت: مشمولان در این بازه زمانی نیاز به تودیع وثیقه مالی ندارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي پياده روي اربعين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار سکه سارق از آب درآمد

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری سارق خریدار سکه در سایت دیوار در یکی ‌از مناطق شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رسول جلیلیان عنوان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته و پس از ۲۴ ساعت حساب بانکی وی بسته شده است، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات پلیسی، متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شهر شناسایی و با فریب آنان مبالغی را از افراد دریافت می کرده است.

جلیلیان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود ۱۰۰ مالباخته دیگر از سراسر کشور به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور متذکر شد: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور
  • این گروه از مشمولان از خدمت سربازی معاف شدند
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز