Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:41:44 GMT

نفت مسجد سلیمان تهدید به کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۴۷۵

به گزارش خبرورزشی، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حکم سه جلسه محرومیت هواداران تیمش گفت: این رای به چه حقی صادر شده است؟ ما در این بازی به تساوی رسیدیم و دلیلی ندارد که کاری انجام دهیم و سنگ پرتاب کنیم. در پایان بازی هواداران استقلال شعار می‌دادند و بازیکنان خود را بی غیرت خطاب می‌کردند، حالا چطور است که ما را محروم کرده اند؟ روی پیشانی هواداران نوشته بود طرفدار چه کسی هستند؟

نصیریان دوست درباره مسئولان فدراسیون عنوان کرد: ضمن تشکر از آقای تاج به خاطر ارتقای سطح فوتبال کشور، از ایشان خواهشمندیم به این موضوع ورود کنند و نظارت بیشتری به زیرمجموعه های خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار است که لیگ برای چند تیم مدعی برگزار شود ما اصلا جمع کنیم برویم. این ها رای را چه زمانی صادر کردند؟ آقای حسن زاده مگر در کمیته انضباطی شیفتی کار می‌کنند که ۲۴ ساعت در ساختمان هستند و درست بعد بازی آن ساعت شب حکم می‌دهند؟ در بازی پرسپولیس و سپاهان و فینال جام حذفی اتفاقات بدتری رخ داد اما فقط ما را محروم می‌کنید؟ آقایان مگر تیم ما را مظلوم گیر آوردید ؟ اگر قرار باشد به این شکل با تیم ما رفتار کنند و فقط نگاهشان به سمت تیم های متمول و پایتخت نشینان باشد پس ما دیگر به چه امیدی در لیگ بمانیم ؟ من یک پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن مسابقات به فدراسیون دارم و آن یک جام چهار جانبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور است که با این کار خیال ما و همه تیم های دیگر شهرستانی را راحت کنند .

آقای حسن زاده شما رییس کمیته انضباطی هستنید و باید به تمام تیم ها نگاهتان یکسان باشد و نباید تبعیضی بین هیچ تیمی قائل شوید.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان همچنین افزود: این را بدانید فوتبال از خوزستان و شهر مسجد سلیمان آغاز شد و بیشتر استعدادها در استان خوزستان هستند اما اینطور بد رفتاری می‌کنند و من واقعا نمیدانم به خاطر چیست. ما بازی های خانگی را به عشق این هواداران انجام می دهیم و درصورتی که این شرایط ادامه پیدا کند من میخواهم انصراف تیمم را از لیگ برتر اعلام کنم چون با این وضع نمیشود ادامه داد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است هواداران در استادیوم نباشند، همان بهتر که ما در لیگ شرکت نکنیم. از ناظر بازی بپرسید که آیا اتفاقی در ورزشگاه افتاد؟ هواداران ما تیم خودشان را تشویق می‌کردند و هر اتفاقی که افتاد از سوی استقلالی ها بود. حتی خلیفه سلطان ناظر بازی هم گفت که گزارش خود را به فدراسیون نفرستاده پس چطور ما را محروم کرده‌اند؟

اگر می خواهید فوتیال زیبایی داشته باشیم باید از حیثیت فوتبال خوزستان و از تیم های فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و.... دفاع کنید. چرا باید تیم ما تاوان ناکامی های اخیر استقلال را بدهد. از تیم ما مظلوم تر پیدا نکردید. این حکم کمیته انضباطی من را یاد آن آن شعر معروف می اندازد.


گنه کرد در بلخ آهنگری... به شوشتر زدند گردن مسگری

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری ۲۰۰ متری در محله زویه اهواز برپا شد. - اخبار استانها -

 جمال شبیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز،  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، افزود: امسال راه اندازی آشپزخانه‌ها توسط مراکز نیکوکاری طرح اطعام مهدوی را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت کردند تا بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرین ساده زیستی و یک‌رنگی افراد نیکوکار و خیر مرکز نیکوکاری رویه و مشارکت کمیته امداد خوزستان مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شد.

شبیه ادامه داد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد خوزستان، مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان سفره افطاری ساده ای به طول 200 متر برپا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان، بیان کرد: در این ویژه برنامه گسترده که از سوی اهالی نیکوکار و خیر در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) کوی زویه با همکاری کمیته امداد تدارک دیده شده بود، مومنان روزه‌دار از طعام سفره افطار کریم اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

بزگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد

همچنین به همت و مشارکت حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا  ناحیه دزفول، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دزفول و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری دزفول  بزرگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد که در ادامه ویدویی از این مراسم مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال