Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:33:00 GMT

اپلیکیشن خودرو اقتصادی من پاسخی به یک دغدغه­ همیشگی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۵۱۳

اپلیکیشن خودرو اقتصادی من پاسخی به یک دغدغه­ همیشگی

ورود فرزندان به خانواده در کنار تمامی لذت‌ها و شعفی که دارد، دغدغه‌هایی را نیز به همراه دارد. دغدغه‌هایی همچون تأمین آتیه، امنیت و آرامش.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اپلیکیشن مک، دراین‌ بین مسئولیت والدین محافظت و تأمین شرایطی است که در آن فرزندانشان بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش و ایمن از زندگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هیچ پدر و مادری تصور نکند که با آغاز دوران تحصیلی فرزندش، روزی دغدغه‌ای جدی با نام سرویس مدرسه داشته باشد. موضوعی که چنان فراگیر است که حتی اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه نیز برای این گروه طراحی شده است.

اگر شما همچون ما، صاحب فرزندی باشید دیر یا زود این دغدغه را تجربه خواهید کرد. پس بهتر است همین حالا با یک راهکار جذاب و کارا آشنا شوید.

آغاز فصل مدارس و چالش‌های لذت‌بخش و پراسترس

زمانی که صحبت از آغاز مدارس می‌رسد، خواه‌ناخواه همه­ ما دچار استرس می‌شویم. در این‌ بین فرزندانمان دغدغه‌های کودکانه خود را دارند و ما والدین، استرس امنیت و آسایش آن‌ها را!

متأسفانه هر چند وقت یک‌بار اخبار تلخی به گوشمان می‌رسد که حتی بازخوانی آن نیز دشوار است. همین اخبار ناگوار باعث شده تا بسیاری از ما، دقت و بهتر بگوییم وسواسی جدی در رابطه با حمل‌ونقل فرزندمان به مدرسه داشته باشیم.

رانندگی نامناسب، عدم توجه به‌حق تقدم خودرو سرویس مدارس و رانندگان بی‌احتیاط و کم تعهد، تنها بخشی از این دغدغه هستند.

فناوری نوین با تمام تغییرات گاها ناخوشایندی که در زندگی ما ایجاد کرده، می‌تواند در جای خود آرامش‌بخش و کاربردی نیز باشد. از مهم‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به انواع سرویس‌های حمل‌ونقل مسافر اشاره کرد که این روزها بسیار پرطرفدار و به‌صرفه هستند.

اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه راهکاری است ایمن، قابل‌اتکا و بسیار آسان

چند وقتی است که برندی با نام خودرو اقتصادی من، راهکارهای جذاب و اطمینان بخشی به والدین ارائه کرده است. فرآیند کاری این مجموعه بسیار آسان بوده و تنها کافی است یک تلفن هوشمند داشته باشید.

به‌سادگی از درگاه‌های مختلفی می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و در یک سیستم ایمن و با نظارت کامل، مسئولیت حمل‌ونقل فرزندتان به مدرسه و بازگشت او به خانه را به یک شرکت و از همه مهمتر، راننده‌ای متعهد بسپارید.

در این اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه شما می‌توانید به‌تمامی مواردی که می‌تواند موجب آرامش خاطر نوبت، دسترسی داشته باشید.

با مزایای اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه آشنا شوید

کارا بودن هر خدماتی، در پاسخگویی به دغدغه‌هایی است که کاربران به همان علت به سراغ این خدمات آمده‌اند. مجموعه MEC دقیقا تلاش داشته تا به تک‌تک نیازهای والدین در حمل‌ونقل فرزندانشان به مدرسه پاسخگو باشد.

تفاوت چندانی در نحوه­‌ی درخواست سرویس مدرسه در این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن‌های درخواست خودرو وجود ندارد و شما قرار نیست فرآیند پیچیده‌ای را جهت دریافت خدمات طی کنید. اصلی‌ترین تمایز در رعایت نکات ایمنی و امنیتی و همچنین دقت بیشتر در انتخاب رانندگان است.

۱- شما با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از انواع خدمات دربستی در قالب اتوبوس، مینی‌بوس و همچنین ون بهره‌مند شد. این موضوع باعث کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل به‌ویژه برای مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها شده است.

۲- اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه MEC بسیار امن است و والدین می‌توانند در هرلحظه از سفر فرزندشان در راه مدرسه و یا بازگشت به خانه، به‌صورت لحظه‌ای از مسیر و محل حضور او اطلاع داشته باشند.

۳- یکی دیگر از نکات امنیتی در اپلیکیشن MEC، اطلاع‌رسانی‌های متنوع نرم‌افزار است. برای مثال والدین در لحظه، از ورود و خروج فرزندشان به داخل خودروی آگاه می‌گردند. این اعلان‌ها به والدین کمک می‌کند تا علاوه بر نظارت بر نظم راننده، به‌صورت لحظه‌ای از محل حضور فرزند خود نیز مطلع باشند.

۴- والدین در هنگام استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند با راننده در ارتباط بوده و سرعت عملکرد و خوش‌قولی او را در جابه‌جایی فرزندشان بسنجند.

آیا برای درخواست سرویس مدرسه باید فرآیند پیچیده‌ای را طی کنم؟

پاسخ ساده به این سوال، خیر است. نباید فراموش کرد که به علت حفظ نکات امنیتی، والدین می‌بایست اطلاعات دقیقی از فرزند خود را در سامانه وارد کنند ولی به‌طورکلی می‌توان گفت اپلیکیشن را نصب‌ کرده، فرم اطلاعاتی را تکمیل کنید و منتظر تماس باشید. رانندگان در اپلیکیشن MEC با دقت انتخاب‌ شده‌اند تا شما علاوه بر تجربه­ سهولت در درخواست سرویس مدرسه، هیچ‌گونه دغدغه‌ای از امنیت فرزندتان نداشته باشید.

آیا می‌توان به این اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه اعتماد کرد؟

حساسیت‌ها در رابطه با موضوع حمل‌ونقل دانش آموزان، به‌ویژه در سال‌های اخیر رنگ و بویی جدی‌تر به خود گرفته است. شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات، علاوه بر دریافت مجوزهای مختلف، می‌بایست تحت نظارت شرکت‌های رسمی تاکسیرانی نیز باشند. این دو موضوع به‌صورت کامل در مجموعه­ ارائه‌دهنده‌ی اپلیکیشن درخواست سرویس مدرسه خودرو اقتصادی من رعایت شده است.

جالب است بدانید در حال حاضر چیزی نزدیک به ۲۰۰ مدرسه تحت پوشش این اپلیکیشن بوده و همچنین ۲۲۰۰ سرویس خصوصی به‌صورت روزانه، مسئولیت جابه‌جایی دانش آموزان را بر عهده‌ دارند.

امیدواریم معرفی این سرویس مدرسه کارا و ایمن بخشی از دغدغه‌های شما والدین را در حمل‌ونقل ایمن فرزندانتان را برطرف کرده باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپليكيشن خودرو سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف دو دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدپور شامگاه _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با بیان اینکه در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی لندکروز قاچاق در نور، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت، اظهار کرد: رابطان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور با همکاری مأموران پلیس آگاهی، خودروهای موردنظر را در هنگام تردد در سطح شهر متوقف کردند.

وی با اشاره به این‌که خودروهای مورد فاقد مدارک گمرکی و شناسایی بودند، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارزش خودروهای کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مجموعاً بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بیان و عنوان کرد: مالکان این خودروها پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محمودآباد خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی یک سردخانه مخصوص نگهداری مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع در شهرستان محمودآباد را شناسایی کردند.

محمدپور با بیان اینکه در این اقدام یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم تا هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و یا احتکار و جرایم اقتصادی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 744581

دیگر خبرها

  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • درآمد ۳۰ هزار میلیاردی دولت از ۳ محل مالیات خودرو
  • ۶۳ هزار درخواست مجوز کسب و کار در اردبیل ثبت شده است
  • الوپیک به مشهد رسید
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • سالار‌های کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • سالارهای کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • برقی شدن پایتخت فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد