Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@15:07:06 GMT

تردد شبانه خودروهای سنگین در خور و بیابانک ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۶۱۷

تردد شبانه خودروهای سنگین در خور و بیابانک ممنوع شد

تین‌نیوز | 

تردد شبانه اتوبوس،کامیون و تریلرهای حامل سنگ در جاده‌های منتهی به خور و بیابانک در شرق استان اصفهان تا پایان شهریور امسال ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به ایرنا، فرماندار خور و بیابانک اظهار کرد: تردد اتوبوس با مبدا یا مقصد استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و انواع کامیون، کامیونت و تریلر به‌ویژه حامل‌های سنگ از ساعت ۲۰ تا شش صبح در جاده خور به طبس و خور به جندق و بالعکس تا پایان شهریور ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس بلانیان با بیان این‌که برای تردد اتوبوس‌های مسافربری مسیر گرمسار در نظرگرفته شده است، افزود: تردد انواع حامل‌های مواد سوختی و خطرناک نیز از ساعت ۲۴ تا شش صبح تا پایان شهریور فقط با دو راننده دراین جاده امکان دارد.

وی اغلب جاده‌های برون شهری خور و بیابانک را دو طرفه عنوان کرد و ادامه داد: این ممنوعیت هرساله در ایام تعطیلات نوروز و روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شهرستان اجرا می شود. 

فرماندار خور و بیابانک همچنین گفت: مهم‌ترین علل تصادفات در جاده‌های خورو بیابانک توجه نداشتن به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

بلانیان افزود: ۹۰ درصد تصادفات در جاده‌های خور و بیابانک خستگی و توجه نکردن به جلوست که از رانندگان انتظار می‌رود به هنگام رانندگی از هوشیاری کامل برخوردار باشند و به نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به دو طرفه بودن جاده‌های خور و بیابانک و کویری بودن آن، اگر استراحت و توقفی صورت نگیرد خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان حوادث تلخ و ناگواری هم‌چون واژگونی و تصادف‌های منجر به فوت را به دنبال دارد.

فرماندار خور و بیابانک گفت: روزانه ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری و حدود ۴۰۰ دستگاه تریلر حامل سنگ از جاده‌های خور و بیابانک عبور می‌کنند.

شهرستان خوروبیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرماندار خور و بیابانک ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حالت آماده باش /بالگردها و خودروهای سنگین راهی سیستان و بلوچستان شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، امیر سرتیپ غلامعلیان عصر ۳۰ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام شده و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896891

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • ارتش در حالت آماده باش /بالگردها و خودروهای سنگین راهی سیستان و بلوچستان شدند
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید