Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@10:19:37 GMT

خطر مرگ ازبیخ گوش دختر 6 ساله گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۷۸۹

خطر مرگ ازبیخ گوش دختر 6 ساله گذشت

آتش نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که در آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، گرفتار شده بود، نجات دادند.

 معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت:ساعت ۹:۴۸ صبح امروز سه‌شنبه کودک ۶ ساله‌ای که در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری گرفتار شده بود، نجات یافت.علی جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله‌ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه ۵ تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از مهار آتش، نیرو‌های عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دود‌های جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است./ میزان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است. برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶۰۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

قزوینیان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، افزود: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است. از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

کد خبر 6079448

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • چگونه در زندگی آپارتمان نشینی دچار اختلاف نشویم؟
  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان