Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:53:14 GMT

«جنیفر لوپز» در سینما پرفروش شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۸۱۱

«جنیفر لوپز» در سینما پرفروش شد

خبرگزاری آریا - فیلمِ «شیادان» که این روزها با بازی «جنیفر لوپز» روی پرده‌ی سینماست، توانسته عنوان دومین فیلم پرفروش سینماهای امریکا را از آنِ خود کند، رتبه‌ی نخست به فیلمِ «آن» اختصاص دارد.
«شیادان» که در 3250 سینما در امریکای شمالی در حالِ اکران است، پس از یک هفته به فروش 33.2 میلیون دلاری جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درام کمدی - جنایی ساخته‌ی «لورن اسکافاریا» بر مبنای مقاله‌ای که سال 2015 در نیویورک تایمز نوشته شد، شکل گرفته است. فیلم درباره گروهی از زنان است که همه دارایی‌شان را در ماجرای وال‌استریت در سال 2008 از دست می‌دهند و تصمیم می‌گیرند این پول را هر طور که شده پس بگیرند.
رامونا با بازی لوپز رهبر گروهی است که شامل دستینی با بازی وو، دایموند با بازی کاردی بی، مرسدس با بازی پالمر، آنابل با بازی راینهارت و لیز با بازی لیتزو می‌شود.
استودیوی STXfilms تهیه‌کنندگی این فیلم را همراه با لوپز، ایلین گلداسمیت، بنی مدینا ، آدام مک‌کی و ویل فرل برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم

محمد شيری بازيگر كشورمان درباره نقش آفرينی خود در فيلم‌های سينمایی و تلويزيونی گفت: اصولا دیگر نقش بلند قبول نمی‌کنم و نقش‌های کوتاه برایم بهتر است. نقش‌های بلند کار می‌کنیم، زحمت می‌کشیم و اگر به سانسور کشیده شود خستگی به تن آدم می‌ماند. 

وی ادامه داد: مردم از من خیلی سوال می‌پرسند که چرا نیستید؟ البته خب من در فضای کاری‌ که دارم باند بازی نداشته‌ام اما به طور کلی سینما دست یک عده خاصی است و متاسفم که چنین اتفاقی افتاده  است.

شيری در پاسخ به اين سوال كه چگونه سینما از دست یک عده خاص خارج می‌شود گفت: نمی‌شود، زیرا متاسفانه بی‌اخلاقی تنها در سینما و تئاتر نیست و ما در سطح جامعه بی اخلاقی و بزهکاری را روز به روز می‌بینیم و من خدا را شاهد می‌گیرم که جرئت نمی‌کنم در کوچه و خیابان تردد کنم  آنقدر که افراد می‌آیند و مشکلاتشان را به من می‌گویند.

اين بازيگر شناخته شده تاكيد كرد: من جزو اين باندها نیستم و هیچ زمانی جزو باند نبودم و سعی کردم مستقل و به عشق مردم کار کنم. خدا شاهد است اگر در این سال‌ها لطف مردم نبود تا الآن بازی را کنار گذاشته بودم. اما به طور کلی  چیز‌هایی پشت پرده است که نمی‌توانم به زبان بیاورم. سینما دست یک عده خاصی است حال مردم خوب نیست و به خصوص ما هنرمندان که حساس هستیم و هنگامی كه بی‌اخلاقی می‌بینیم بهم می‌ریزیم و این حرف تنها مربوط به صنف خودم نیست.

وی ادامه داد: در هر صورت سال جديد است و من آرزو می‌کنم و اميدوارم در این سال  با آمدن فصل بهار به معنی تحول، تمام انسا‌ن‌ها متحول بشوند و اگر انسان‌ها تا به الآن طور دیگری فکر می‌کردند امروز اگر کاری غلط است آن را کنار بگذارند و نگویند من درست می‌گویم. فرقی ندارد سرنوشت یک ملت و خانواده دست من باشد یا کسی دیگر اما این بی‌اخلاقی‌ها درست نيست. من بیشتر نگران نسل جوان هستم که جوانی نکردند و عمرشان به بطالت می‌‌گذرد و امیدوارم یک اتفاق خوشایندی بیفتد.

شايان ذكر است كه محمد شیری  بازيگر كشورمان با اصالت مشهدی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۲۸  است. وی در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در تئاتر به کارگردانی هادی اسلامی بازی كرد. شيری پس از آن به تلویزیون و سینما رفت و به ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز پرداخت و با مجموعه تلویزیونی شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت. همچنين وی در فيلم‌های سينمايی همچون لازانيا، بی‌دل، چگونه میلیارد شدم، ملودی، ستاره دنباله دار و بسياری اثر سينمايی ديگر نقش آفرينی كرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم