Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:03:55 GMT

باغ کتاب، منحصربه‌فردترین کتاب فروشی خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۸۲۱

باغ کتاب، منحصربه‌فردترین کتاب فروشی خاورمیانه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نابرو، راهنمای گردشگری در ایران، باغ کتاب تهران را منحصربه‌فردترین کتاب فروشی ایران و خاورمیانه معرفی می‌کند. مکانی که خدمات فرهنگی متفاوتی چون سینما، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان را در خود جای داده‌است. معماری و هر آنچه که در این مکان طرح ریزی شده است همگی جذابیت بصری فوق العاده‌ای دارد که تا مدت ها هر فردی را با خود درگیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار باغ کتاب تهران «کشف کن، تجربه کن، یاد بگیر» است. شعاری که به خوبی بیانگر روح ساکن در باغ کتاب است.

باغ کتاب تهران مجموعه‌ای سه طبقه‌ای است که در دل آن بخش‌های مختلفی طراحی شده است. تقسیم‌بندی در آن براساس بلوک است و در مجموع ۴ بلوک دارد، نام‌های بلوک ها عبارتند از: بلوک A بهارستان، بلوک B خیالستان، بلوک C نگارستان، بلوک D سروستان. هر بلوک به بخش خاصی می پردازد. بلوک A یا همان بلوک بهارستان، برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت نابرو اطلاعات جامعی در مورد بلوک‌های مختلف این مجموعه فرهنگی بدست آورید.

اما پارک آب و آتش که یکی از جدیدترین پارک‌های شهر تهران است هم می‌تواند گزینه دیگری برای تفریح شما و کودکانتان در شهر تهران باشد. پارکی که فضایی متفاوت و مدرن دارد و همه روزه به خصوص در فصول گرم سال، تعطیلات و در ساعات پایانی روز میزبان تعداد زیادی از گردشگران است.

این پارک دارای زمین اسکیت و بوفه و کافه و رستوران است. همچنین در پارک آب و آتش یک آمفی تئاتر هم قرار دارد. یک فانوس دریایی بوستان آب و آتش را از بوستان بنادر جدا می‌کند که می‌توانید نماهای زیبایی از پارک و پل طبیعت و شهر تهران را ببینید.

 فودکورت راه چوبی پارک آب و آتش که نزدیک پل ابریشم و در نزدیکی یکی از فانوس‌های دریایی پارک قرار گرفته است، از مجموعه رستوران‌های متفاوتی برای ذائقه‌های مختلف تشکیل شده است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4720744

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ کتاب راهنمای گردشگری شهر تهران گروه خودروسازی سایپا اینترنت بانک پاسارگاد صنعت خودروسازی بلیت هواپیما بانک رفاه کارگران افق کوروش قیمت طلا خرید و فروش طراحی سایت دوربین تبلیغات ایران خودرو مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • دستگاه بلوک زنی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟