Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری خراسان شمالی باید در سطح عالی و غیرنمایشی برگزار شود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی امروز در نشست هماهنگی همایش سرمایه گذاری استان اظهار داشت: به دنبال برگزاری همایش نمایشی نیستم و هدف از برگزاری این همایش معرفی کامل قابلیت‌ها و داشته‌های استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت برخی از کالاهای اساسی و نوشت افزار در بازار خراسان شمالی شنبه 23 شهریورماه + جدولفعالان اقتصادی هم‌چنان در انتظار تشکیل «شورای معادن» خراسان شمالی هستندروایتی از یک محرومیت؛ 50 درصد جمعیت خراسان شمالی از برنامه‌های پیشگیری "اعتیاد" محروم هستند

وی با تاکید بر اینکه کمیته‌ها باید از حالت دولتی بودن خارج و تخصصی شود چرا که حیثیت استان تعارف بردار نیست، افزود: برای برگزاری این همایش بخش دولتی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید اجازه دهیم بخش‌های مختلف مانند اتاق بازرگانی، بخش خصوصی، نظام های مهندسی، کمیته جوانان و فعالان عرصه صادرات پای کار بیایند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برآورد ارزی و ریالی برگزاری این همایش به تهیه لیست مهمانان خارجی بستگی دارد و باید هر چه سریع‌تر با فعال شدن کمیته بین الملل همایش این لیست تهیه و در اختیار کمیته‌های امنیتی و انتظامی جهت هماهنگی با سطح ملی برای کنترل رفت و آمد مهمانان قرار گیرد.

وی مطرح کرد: برای نحوه پذیرش از مهمانان خارجی و داخلی باید طبقه‌بندی داشته باشیم و تمامی حلقه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری مانند شرکت‌های تامین مالی طرح‌ها و صادر کنندگان پای کار بیایند.

شجاعی تاکید کرد: تنها برگزاری یک روزه همایش سرمایه گذاری با هدف ارائه قابلیت ها برای توسعه این حوزه در استان کافی نیست و باید حداقل دو ماه قبل از تاریخ برگزاری همایش با فعال کردن سفارت خارجه کشورهای دعوت شده با آنان رفت و آمد داشته باشیم.

وی مطرح کرد: به اندازه سطح داشته‌های استان باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی مطالبه کنیم و تشکیلات استان به نیاز آنان در بخش‌های مختلف پاسخگو باشد و برای فرصت‌های سرمایه گذاری احصا شده استان طرح توجیهی قوی ارائه شود.

شجاعی با بیان اینکه همایش به معنای دورهم جمع شدن نیست باید به عمق مسائل توجه کنیم و رفتار بین المللی داشته باشیم، افزود: تاریخ برگزاری همایش را در آبان ماه تعیین کردیم اما روند نشان می‌دهد در این تاریخ امکان برگزاری با آن سطحی که توقع داریم، نیست بنابراین تا فردا تاریخ جدید بررسی و اعلام شود.

وی خطاب به دفتر سرمایه گذاری استانداری دستور داد: تا 20 مهرماه سالجاری اولویت سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف با تعیین میزان سرمایه گذاری مورد نیاز احصا شود و تک تک شهرستان با توجه به پتانسیل منطقه طرح داشته باشند.

استاندار همچنین بر فعال شدن شورای ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد و گفت: شهروندان خراسان شمالی و خراسانی های مقیم در دیگر کشورها به دلیل شناخت بهتر منطقه مورد توجه باشند و از آنها برای سرمایه گذاری در استان دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/ ع

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود