Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:42:01 GMT

چرا بانوان ساعت 10 صبح به میدان می‌روند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۸۳۱

چرا بانوان ساعت 10 صبح به میدان می‌روند؟

طبق اعلام مسئولان برگزاری رقابت های لیگ برتر بانوان، بازی های دوره جدید این رقابت ها نیز به مانند سال های گذشته در روزهای جمعه و راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه برگزاری رقابت های لیگ برتر بانوان قطعی شد و با توجه به اعلام مسئولان برگزار کننده این رقابت ها بازی های این فصل نیز راس ساعت 10 صبح روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی که در نگاه اول می تواند مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار بگیرد.

 

در این رابطه با گلاره ناظمی، مسئول برگزار کننده رقابت های لیگ برتر بانوان صحبت کردیم تا دلیل وی برای برگزاری این رقابت ها در ساعت نامتعارف 10 صبح را بدانیم. او در این باره گفت: شاید در نگاه اول این ساعت مورد انتقاد قرار بگیرد اما ما دلایلی برای این کار داریم که با شنیدن آن قطعا منتقدان نیز به ما حق می دهند.

 

ناظمی ادامه داد: ما در جلسه ای که روز گذشته داشتیم باز هم به مانند قبل از تیم های حاضر پرسیدیم که نظر خود را درباره روز و ساعت برگزاری بازی ها اعلام کنند اما باز هم با همان روز و همان ساعت همیشگی موافقت شد و ما هم با توجه به رضایت تیم ها ساعت 10 صبح روز جمعه را قطعی کردیم.

 

او درباره چگونگی رسیدن به این ساعت نیز گفت: ما 11 سال است که بازی های لیگ برتر بانوان را برگزار می کنیم و همیشه هم در همین ساعت بوده است. همیشه رسم بر این بوده که بازی ها از مهرماه شروع می شد و تا اسفند ماه ادامه داشت و به دلیل هوای سرد نیمسال دوم، بازی در ساعت 10 صبح بود که مشکلی برای تیم ها و بازیکنان به وجود نیاورد. بنابراین اولین دلیل ما و البته رضایت تیم ها برای این ساعت هوای نسبتا گرم نسبت به عصر بود. (البته بازی های فصل قبل به دلیل رقابت های تیم ملی با تعطیلی های زیادی مواجه شد و در نهایت برای اولین بار در اردیبهشت برگزار شد)

 

مسئول برگزاری رقابت ها در ادامه گفت: دلیل دوم مان هم این است که در زمستان روزها کوتاه می شود و به همین دلیل بازی ها باید در ورزشگاه هایی برگزار شود که از نظر نور و تجهیزات مشکلی نداشته باشد و به همین دلیل خود باشگاه ها با برگزاری در روز موافقت کردند چون در حال حاضر قدرت تجهیز ورزشگاه ها به نور و وسائل گرمازا را ندارند.

 

ناظمی ادامه داد: دلیل سوم مان برای این ساعت نیز به مسائل مالی باشگاه ها برمی گردد. به هرحال تیم ها وقتی بخواهند در عصر بازی های خود را برگزار کنند باید شرایط را برای دو روز اقامت تیم داوری و نظارت مهیا کنند اما با برگزاری بازی ها در صبح، این اتفاق برای یک روز می افتد و به همین دلیل خود باشگاه ها هم موافق بودند باشگاه هایی که غالبا با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنند.

 

او ادامه داد: به هر حال این سه دلیلی که گفتم باعث می شود که بازی ها در صبح جمعه برگزار شود و این خواسته تقریبا همه باشگاه هاست. در رای روز گذشته نیز تنها دو باشگاه مخالف بودند و در این میان باشگاه های دیگر موافقت کردند.

 

ناظمی در پایان گفت: ما چند بازی معدود از فصل قبل را در روزهای میان هفته و در عصر برگزار کردیم اما اعتراض آن باشگاه ها را به دنبال داشت. در کنار این دلایل خیلی ورزشگاه ها هم در ساعات عصر در اختیار تیم های آقایان است و همین موضوع را برای بانوان سخت می کند.

گلاره ناظمی فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلاره ناظمی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین
  • رویداد‌های باغ کتاب در نوروز ۱۴۰۳