Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت:پروژه دختر آبی نشان داد که دشمن  چه میزان از سطح آمادگی برای جنگ رسانه ای برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازهرمز:جواد بیژنی ،کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به پروژه دختر آبی اظهار کرد: پروژه دختر آبی نشان داد که دشمن  چه میزان از سطح آمادگی برای جنگ رسانه ای  برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رسانه ها با بسیج کردن نیروی خود  فضا سازی گسترده ای علیه انقلاب اسلامی را انجام می دهند، و چه بسا اگر ما رسانه های منصوب به دشمن را رصد کنیم این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه شرایط به وجود آمده ناشی از پروژه دختر آبی در کشور نشان از  ضعف دانش رسانه ای در سطح جامعه است، عنوان کرد: سطح تحریک پذیری بخشی از جامعه و عدم دانش رسانه ای نشان داد، که عده ای به سرعت با یک خبر اشتباه ،تحریک شدن و حتی علیه امنیت ملی صحبت کردند.

بیژنی با اشاره به  ضربه زدن دشمن به  ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد اصلی خود در جنگ رسانه ای تصریح کرد: دشمن با داشتن راهبرد اصلی ،تمام طراحی ها و نقشه های خود را حول تاکتیک های راهبرد اصلی پیش می برد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در ادامه گفت:هر اتفاق و یا ابزاری را که به ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی کمک کند در دید عموم مردم پررنگ تر جلوه می دهند و همچنین از رخدادهای منصوب به جریان لیبرال داخلی مانند پروژه میترا استاد،با انجام خبرهای تحلیلی در دیگر حوزه ها سعی بر سانسور و به انحراف کشاندن افکار عمومی جامعه به سمت و سویی دیگر را داشتند، بنابراین با این کار در صدد هستند،که کسی به خاطر نیاورد پروزه موجود از جانب کدام جریان شکل گرفته است.

بیژنی با تاکید بر اهداف سیاسی پشت پرده پروژه دخترآبی عنوان کرد: پروژه دختر آبی برخلاف پرونده میترا استاد نشان داد که  اگر دشمن با رخ دادن اتفاق در جامعه احساس کند که می تواند از آن اتفاق را به نفع خود بهره برداری کند به وسیله محتواهای تاثیر گذار در رسانه همچون عکس نوشته، تویتت و... می توانداثر آن را  بهتر و پررنگ تر درجامعه نشان دهد.

این کارشناس سیاسی هرمزگانی افزود:حجاب،حضور زنان در ورزشگاه ها و موضوعات مربوط به زنان از حوزه های مورد استفاده دشمن برای ضربه زدن علیه انقلاب اسلامی  است.

بیژنی با یادآوری شرایط موجود در جامعه در زمینه دختر آبی گفت: وقتی توانستند نهادهای غیر سیاسی را به موضع گیری سیاسی وادار سازند این اتفاق نشان دهنده ی آن است که پیش برد این راهبرد برای دشمن از اولویت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: بنگاه ها و خبرگزاری های بزرگ دنیا طرح ها و نقشه های خود را غیر مستقیم و در لفافه بیان می کنندو در قالب خبرهای راست و دروغ به خورد جامعه می دهند، و اگر مردم و جوانان و فعالان فضای مجازی حضور دشمن را در فضای مجازی وبعد رسانه به درستی بشناسند به انها اعتماد نخواند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان خاطرنشان کرد:امروز مشکل اصلی ما در حوزه رسانه این است،که بخش های از جامعه به حرف، عملکرد و سخن دشمن اعتماد دارند لذا اگر بتوانیم  در این زمینه روشنگری لازم را انجام دهیم بسیاری از این مسائل به خودی خود حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است
  • عملیات وعده صادق نشان‌دهنده چرخش قدرت و تمدن است
  • وعده صادق نشان دهنده گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان