Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیمراد سالاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال فعالیت های باشگاه در فصل نقل و انتقالات، حکیم نصاری با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم استقلال خوزستان درآمد.

وی با بیان کرد: نصاری فصل گذشته در پست هافبک طراح برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت که بازی های خوبی به نمایش گذاشت و این موضوع نظر کادر فنی را به جلب کرد تا از این بازیکن در تیم استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه مسئولان باشگاه از عملکرد تیم راضی نیستند و همین موضوع باعث شد تا از مبلغ قرارداد بازیکنان کاسته شود گفت: تمام مجموعه تیم به دنبال کسب نتایج خوب هستند و امیدواریم که در آینده به نتایج ایده آل خود برسیم.

وی افزود: در این فصل بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم اما برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند. ما در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم اما موقعیت های ما تبدیل به گل نمی شود.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان روز ۳۰ شهریورماه در هفته ششم رقابت ها در اهواز میزبان تیم نیروی زمینی است.

۹۸۷۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!