Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:17:31 GMT

تاکید انتظامی بر مراودات و مبادلات سینمایی ایران و چین

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۰۴۶

تاکید انتظامی بر مراودات و مبادلات سینمایی ایران و چین

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در راستای گسترش و تعمیق همکاری‏‌های سینمایی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، سفیر این کشور در تهران با رییس سازمان سینمایی دیدار کرد.

در این دیدار که روز گذشته انجام شد طرفین ضمن تاکید بر اشتراکات دو کشور، بر گسترش همکاری‏های سینمایی بویژه در حوزه تولید مشترک، عرضه و پخش آثار سینمایی در بازارهای طرفین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین انتظامی در این دیدار با تشریح سیاست‏‌های سینمایی ایران، بر اهمیت گسترش مراودات و مبادلات سینمایی میان دو کشور تاکید کرد و در همین راستا، آمادگی سازمان امور سینمایی را برای عقد هرچه سریع‏تر تفاهمنامه همکاری‏های مشترک سینمایی با تاکید بر انجام تولیدات مشترک، اعلام کرد.

سفیر چین نیز که در این دیدار رایزن فرهنگی کشورش در ایران را نیز به همراه داشت، با استقبال از توسعه همکاری‌های سینمایی، ضمن ابراز علاقمندی خویش به کشور و فرهنگ ایران و اهمیت سینما در شناخت متقابل دو کشور از یکدیگر، بر عزم جدی‏ اش برای پیگیری امضای تفاهمنامه‏ ها تاکید نمود و گفت: من تنها چند ماهی است که به ایران رسیده‏ ام و با این حال علاقه بسیاری به فرهنگ و کشور ایران پیدا کرده‏ ام.

در این دیدار روح الله حسینی، مدیرکل دفتر جشنواره‏ ها و همکاری‏های بین‏ الملل سازمان، رائد فریدزاده دبیر شورای بین‏ الملل سازمان و شریعتی به نمایندگی از وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین انتظامی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری جمهوری خلق چین سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد

احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهمنامه همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

سید محسن رضا نقوی و احمد وحیدی هم اکنون در حال مذاکره پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه و همکاری‌های دو کشور هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است