Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم فوتبال یوونتوس برای پایان طلسم ۲۳ ساله این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی قائل است. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو جزو آن دسته از بازیکنان سابق یوونتوس است که آخرین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 1996 رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما می‌گوید که به شکسته شدن طلسم 23 ساله بانوی پیر برای قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا خوشبین است.

دل‌پیرو گفت: من نسبت به موفقیت این تیم در فصل جاری خوشبین هستم اما دیر یا زود این تیم به هدفش خواهد رسید. کریستیانو به تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان کند اما این را هم نمی‌توان کتمان کرد که یوونتوس او را برای قهرمانی در این رقابت‌ها خرید و به نظر من او این فصل حتی بهتر از فصل گذشته کار خواهد کرد.

ستاره سابق خط حمله بانوی پیر با توصیف مائوریتزیو ساری به عنوان یک سرمربی بزرگ برای راه‌راه‌پوشان تورین افزود: هر سه نماینده ایتالیا (یوونتوس، اینتر و ناپولی) شانس صعود به مرحله حذفی را دارند و به نظر من حتی آتالانتا هم می‌تواند صعود کند.

آنیلی اخاذی اولتراها از باشگاه یوونتوس را تأیید کرد: به آنها بلیت مجانی دادیم

دل‌پیرو در ادامه درباره مربیگری هم‌تیمی سابقش آنتونیو کونته در اینتر هم عنوان کرد: اینتر کونته؟ تیم او مرا یاد یوونتوس تحت هدایتش در سال 2011 می‌اندازد که تیمی باانگیزه بود و اراده فراوانی برای کسب پیروزی داشت. در یوونتوس، کونته خیلی زود تأثیرش را بر تیم گذاشت و انگیزه‌اش برای کسب پیروزی را به بازیکنانش هم انتقال داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی تورینو روبه‌روی این تیم قرار گرفت تا دربی شهر تورین را برگزار کند و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 

شزنی در این دیدار مثل همیشه به عنوان دروازه‌بان اول در دروازه یووه حضور داشت و روی یک صحنه به صورت اتفاقی با آدام ماسینا درگیر شد و آرنج این بازیکن به صورت غیرعمد برخوردی با صورت او داشت که باعث آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

بازی برای چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی در حال درمان این ستاره لهستانی بود که صورت خون آلودش باعث نگرانی هواداران و کادر فنی یووه بود. گفته می‌شود که کادر پزشکی این تیم از همان ابتدا حدس زده بود که شزنی دچار شکستگی از ناحیه استخوان بینی شده و پس از بازی راهی بیمارستان شد تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرد. 

در صورتی که شزنی تواند به دلیل شکستگی بینی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد، ماتیا پرین آماده است تا جای او را در چند دیدار پیش رو پر کند و امیدوار است که بتواند بدون مشکل به تیمش در این دیدارها کمک کند.

دیگر خبرها

  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • گل و پاس گل زیبای رائول گونزالس با پیراهن شالکه مقابل اینتر (2011/4/13) / فیلم