Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ هزار دانش آموز کم برخوردار خراسان شمالی تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، ۴۰ هزار دانش آموز کم برخوردار در مناطق مختلف استان خراسان شمالی تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود امینی، مسئول طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان مانه و سملقان گفت: این طرح از سال ۸۶ تاکنون در مناطق مختلف کشور آغاز شده است و تا پایان سال ۹۷ بیش از ۳۱ هزار نفر تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش موزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند. در سال جاری نیز ۹۳۱۸ نفر از دانش آموزان کم برخوردار مناطق مختلف استان به این تعداد اضافه شدند و تعداد دانش آموزان تحت پوشش به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید.   وی در ادامه در رابطه با کم و کیف این طرح افزود: در قالب طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان علاوه بر اهدای کتاب‌های کمک آموزشی به کتابخانه مدارس؛ برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و توزیع سی دی‌های آموزشی در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین در این طرح به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، بنیاد مستضعفان برای دانش آموزان سال آخر برگزاری کلاس‌های کنکور را در دستور کار قرار داده است.   امینی در پایان از افتتاح ۱۰ کلاس درس در روستای بوربور از توابع بجنورد در هفته جاری خبر داد و افزود: بنیاد علوی در قالب تفاهم نامه خود با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خراسان شمالی ۳۳ کلاس درس در استان احداث می‌کند که تاکنون ۱۲ کلاس به بهره برداری رسیده است و ۱۰ کلاس نیز طی هفته جاری با حضور معاون بنیاد مستضعفان در روستای بوربور از توابع بجنورد افتتاح می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زهرا پناهی‌روا درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: «در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، قریب به ۲۶ دانش‌آموز و ۲ عزیز فرهنگی شهید شدند.
وی ادامه داد: برای گرامیداشت این عزیزان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. ما آثار و دست‌نوشته‌هایی از این شهدا به دست آوردیم که بسیار تاثیرگذار است و برای همگان از جمله دانش‌آموزان و همکلاسی‌های آنها خیلی جذاب است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل که با همکاری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش در دست انجام است، تهیه مستندی از زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید است و قرار است که ما اتفاق خوبی را رقم بزنیم. انشالله بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم مهمی برداریم.

دیگر خبرها

  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • سلاح‌های گرم، عامل اصلی مرگ کودکان آمریکایی است
  • مشارکت ۶۴۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در اعتکاف علمی