Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:46:37 GMT

جانشین عنایتی در قشقایی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۱۵۴

جانشین عنایتی در قشقایی مشخص شد

دستیار سرمربی مستعفی تیم فوتبال قشقایی شیراز، جانشین او در این تیم خواهد بود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز روز گذشته (دوشنبه) پس از پایان جلسه تمرینی تیمش، از اعضای این تیم خداحافظی کرد و سپس استعفای رسمی خود را به مدیران باشگاه قشقایی تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل سرهنگیان، قائم‌مقام باشگاه قشقایی ضمن تأیید این خبر به تسنیم گفت: عنایتی خودش نمی‌خواست که دیگر به کارش ادامه دهد و گفت که شرایط ادامه همکاری را ندارم. ما هم با استعفای او موافقت کردیم و مهدی فروردین (دستیار عنایتی) موقتاً سرمربی تیم خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول تیم فوتبال قشقایی شیراز رضا عنایتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال قشقایی شیراز رضا عنایتی لیگ دسته اول تیم فوتبال قشقایی شیراز رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۳۱/۱/۱۴۰۳ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی،سید حسین حسینی،دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.حسینی بعد از بازی با شمس آذر روی مواضع خود در قبال رفتار با تماشاگر اراکی تاکید داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)