Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:03:51 GMT

حضور کودکان شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۱۷۸

حضور کودکان شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی

تیم چرتکه استان فارس به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ذهنی که امسال در کشور امارت متحده عربی در دبی برگزار می‌شود با ۲۰ چرتکه آموز برتر در ۴ گروه شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر موسسه گروه آموزشی ماهران کودک سه‌شنبه 26 شهریور در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه این مؤسسه با بهره‌گیری از یک هیئت با پایه علمی دکتری و فوق لیسانس در زمینه کارآفرینی و محاسبات ذهنی، فعالیت‌های آموزشی نوینی را پایه‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام کشاورز با اشاره به اینکه بسته‌های آموزشی این موسسه دارای مجوزهای قانونی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این موسسه زمینه اشتغال مستقیم، ۳۵۲ نفر را در بخش‌های مختلف فراهم و بالغ بر  ۴ هزار کودک در گروه‌های سنی مختلف را جذب کرده و با رعایت عدالت آموزشی برای توسعه محاسبات ذهنی و سایر آموزش‌ها در مناطق مختلف برخوردار و کمتر برخوردار و خصوصا اقشار کم درآمد جامعه تلاش کرده است.

او با یادآوری اینکه موسسه یاد شده به واسطه رعایت استانداردهای جهانی عضویت و ریاست انجمن جهانی گاجما در ایران را اخذ کرده است،  هدف از عضویت در انجمن گاجما را آموزش مفید، متناسب با استانداردهای جهانی و در خور سیستم آموزشی کشور ایران عنوان و اضافه کرد: مسابقات جهانی امسال در کشور امارت متحده عربی، دبی برگزار می‌شود و تیم منتخب ایران مشتمل بر ۲۰ چرتکه آموز برتر است که در ۴ گروه B ، C ، D ، E در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها هفتم مهرماه در ۶ گروه A ، B ، C ، D ، E ، F برگزار خواهد شد و جرتکه آموزلن ۱۷ کشور عضو جهانی گاجما به رقابت خواهند پرداخت .

مدیر موسسه گروه آموزشی ماهران کودک با اشاره به اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا و آزمون در قسمت اول به صورت کتبی در دو بخش ذهنی و محاسبه با چرتکه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به سطح آموزش‌ها و تلاش اعضای تیم امیدواریم که نتایج خوب و قابل قبولی بدست آوریم .

کشاورز گفت: گروه آموزشی ماهران کودک در دو گروه سنی ۳ تا ۶ سال و ۶ تا ۱۴ سال فعالیت می‌کند که برای سن ۳ تا ۶ سال یک محصول آموزشی به نام استپ کیدز (step kids) دارد که هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد و مباهیم پایه ریاضی و خلاقیت با بازی به کودکان آموزش می‌دهد .

او با بیان اینکه در استپ کیدز علاوه بر مفاهیم پایه ریاضی، مهارت تفکر خلاق، حل مسئله، تعادل، تمرکز و ... نیز آموزش داده و تقویت می‌شود، مدعی شد که آموزش ریاضی با استفاده از این محصول  و انجام محاسبه با چرتکه، درک عمیق تر و سرعت بیشتری در محاسبات را برای استفاده کننده به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محاسبه با چرتکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد

به گفته کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، از زمان آغاز حمله ویرانگر اسرائیل در ۷ اکتبر به نوار غزه، بیش از ۱۳۸۰۰ کودک فلسطینی در نوار غزه شهید شده اند. 

راسل در یک کنفرانس خبری در نیویورک تایید کرد: هزاران نفر مجروح شده اند و هزاران نفر دیگر در آستانه قحطی هستند.

نهاد سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که «هر ده دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد». 

این بیانیه می‌افزاید که از آغاز جنگ بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند که ۶ هزار نفر از آنها ۱۹ هزار کودک یتیم از خود گذاشته اند. 

تس اینگرام، متخصص ارتباطات یونیسف، که اخیراً از غزه بازدید کرده است، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو بیان کرد که آنچه او را تحت تأثیر قرار داده تعداد کودکان زخمی است که دیده است: «نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها، در پناهگاه‌های موقت. به زندگی تغییریافته خود ادامه می‌دهند.»

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۳۹۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۶۶۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی