Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:30:02 GMT

تدوین برنامه پیک‌سایی و عبور از پیک بار سال 99

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۲۰۴

تدوین برنامه پیک‌سایی و عبور از پیک بار سال 99

برنامه پیک سایی و عبور از پیک بار سال 99 نیز تحت عنوان برنامه‌های پیک سایی 099 در حال تدوین و برنامه‌ریزی است و طی ماه‌های آتی ابلاغ خواهد شد تا اقدامات لازم در صنعت برق آغاز شود.

به گزارش ایسنا، عبدالصاحب ارجمند در جمع مدیران برق تبریز، اظهار کرد: هدف ما در وزارت  تدوین، اجرا و ارتقاء استانداردهایی برای شبکه برق کشور است  تا کیفیت برق روز به روز بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بخش توزیع، پویاترین بخش صنعت برق کشور است و این امر با وجود نیروی انسانی متخصص در این بخش است. 

وی هدفگذاری وزارت نیرو در صنعت برق را تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه در افق 2035، عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف، باید کیفیت برق را با ایجاد زیرساخت‌های لازم، افزایش دهیم. 

وی افزود: برآوردهای ما نشان می دهد که کشورهای همسایه در آینده به صادرات برق ما نیاز خواهد داشت و ما باید بتوانیم از این فرصت، نهایت استفاده را ببریم.

او با اشاره به عبور موفق از پیک تابستان 98، افزود: برنامه ریزی به موقع و همکاری کلیه مشترکین خانگی، صنعتی، کشاورزی و اداری در زمینه مدیریت مصرف برق موجب شد تا بتوانیم بدون خاموشی از پیک تابستان98عبور کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟

اگر گوشی خود را گم کردید و نمی‌توانید موقعیت مکانی آن را پیدا کنید، این گزارش به شما کمک می‌کند، نه تنها گوشی گم شده یا دزدیده شده خود را ردیابی کنید، بلکه آن را از راه دور بازنشانی و پاک کنید.

نحوه یافتن گوشی اندروید

گوکل یک برنامه رایگان بسیار مفید به نام «Find My Device» دارد که می‌تواند به عنوان یک محور مرکزی برای همه دستگاه‌های اندرویدی شما، چه تبلت یا تلفن، عمل کند.

با این حال، برخلاف برنامه Find My آیفون که از قبل نصب شده است، باید اپلیکیشن Find My Device گوگل را از فروشگاه Play نصب کنید.

برای کسانی که تلفن اضافی ندارند، می‌توانند با استفاده از تلفن یکی از دوستان یا اعضای خانواده وارد برنامه شوند یا از یک مرورگر وب از این قابلیت استفاده کنید.

هنگامی که Find My Device را در تلفن یا مرورگر وب خود باز کردید، روی نام تلفنی که می‌خواهید پیدا کنید ضربه بزنید، سپس روی Get Directions ضربه بزنید.

پس از این برنامه، مکان تقریبی تلفن را در برنامه ناوبری مورد علاقه شما نشان می‌دهد، جایی که می‌توانید مسیر‌های مربوط به مکان گوشی را دریافت و حتی آن را ایمن قفل کنید.

برای مشاهده شماره IMEI گوشی خود، روی نماد چرخ دنده که در سمت راست گوشی ظاهر می‌شود با تاریخ فعال سازی آن کلیک کنید. همچنین می‌توانید گوشی را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. این کار به طور خودکار تمام داده‌های ذخیره شده را حذف می‌کند. با این حال، پس از تنظیم مجدد دستگاه، نمی‌توانید مکان آن را پیدا کنید، بنابراین مطمئن شوید که از آن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.

قابل ذکر است که اگرچه اپلیکیشن Google Find My Device بسیار کاربردی است، اما اگر می‌خواهید دستگاه اندرویدی دزدیده شده یا گم شده‌ای را پیدا کنید، باید اتصال اینترنتی فعال داشته باشد.

اگر تلفنی دارید که دارای eSIM است، احتمالاً به اینترنت وصل خواهد شد مگر این که باتری کاملاً خالی شود یا دستگاه به صورت دستی خاموش شود.

نحوه پیدا کردن گوشی آیفون

اگر آیفون خود را گم کردید یا فکر می‌کنید دزدیده شده است، می‌توانید از برنامه Find My در دستگاه دیگری برای کمک به یافتن دستگاه گمشده و محافظت از اطلاعات خود استفاده کنید.

برای استفاده از ویژگی‌های این برنامه، برنامه Find My باید قبلاً در دستگاه گم شده یا دزدیده شده فعال باشد.

برای تعیین مکان دستگاه، برنامه را در آیفون دیگری باز کنید، Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس Sign In را فشار دهید. در لیست دستگاه ها، روی دستگاه گم شده یا دزدیده شده کلیک کنید "هیچ مکانی یافت نشد" را در زیر نام دستگاه مشاهده خواهید کرد.

اگر دستگاه iOS گم شده شما نزدیک است و به اینترنت متصل است، می‌توانید صدایی را پخش کنید تا به پیدا کردن آن کمک کند و اگر دستگاه آفلاین باشد، دفعه بعد که به شبکه Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه متصل شد، صدا پخش می‌شود.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد دستگاه iOS خود را به صورت آنلاین قفل کنید و پیام شخصی را با شماره تماس خود نمایش دهید. دستگاه یاب پیام شخصی شده را می‌بیند و می‌تواند با شماره تماس بگیرد.

اگر آیفون شما رمز عبور ندارد، اکنون ازشما خواسته می‌شود که یک رمز عبور ایجاد کنید. این رمز عبور با رمز عبور شما متفاوت است و تنها زمانی استفاده می‌شود که دستگاه شما به عنوان گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه iOS متصل شما تایید شود، می‌توان آن را از راه دور پاک کرد و اطلاعات شخصی مانند مخاطبین، ایمیل، عکس‌ها و تنظیمات را می‌توان برای جلوگیری از دیدن یا استفاده دیگران از اطلاعات حذف کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا 
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی