Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار کلیپ های نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام در بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد یوسف شاکری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی با ایجاد پیجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به بارگذاری کلیپ های تصویری با محتویات اجرای موسیقی توسط خانم و به صورت کشف حجاب و نامتعارف کرده که بلافاصله با دستور مقام قضائی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد این پیج در حال حاضر ۴ هزار و ۶۴۹ نفر دنبال کننده دارد و به پورت گسترده در حال فعالیت است، تصریح کرد: در نهایت با تلاش کارشناسان پلیس فتا و با انجام اقدامات اطلاعاتی عامل اصلی شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتا دعوت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: فرد مورد نظر در تحقیقات به عمل آمده به فعالیت غیر مجاز و انتشار کلیپ های نا متعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراف کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه با دستورات قضایی دستگیر و روانه زندان شد.
در این گزارش آمده است در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضایی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.
روابط عمومی دادگستری استان در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین جاری هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل