Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، «ایلهان عمر»، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که وقتی ترامپ حتی درباره نقشه‌های هواشناسی هم دروغ می‌گوید، پس اطلاعات دولت او درباره ایران هم قابل اعتماد نیست.

ایلهان عمر این اظهارات را در ارتباط با ادعاهای اخیر اعضای دولت ترامپ درباره نقش داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان عنوان کرده و این اظهارات را غیر قابل اعتماد دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده کنگره همچنین در ارتباط با برخی ادعاهای اخیر درباره جنگ جدید آمریکا در منطقه اظهار داشت: حق قانونی اعلام جنگ با کنگره است و رئیس جمهوری چنین حقی ندارد، وزیر امور خارجه چنین حقی ندارد و عربستان سعودی هم قطعا ندارد.

به گفته عمر، آمریکا در شرایطی نیست که جنگ بی‌پایان دیگری را در نظر بگیرد.

ایلهان عمر همچنین خواستار آن شده تا نمایندگان کنگره، دولت ترامپ را برای در پیش گرفتن دیپلماسی تحت فشار قرار دهند.

پیش از این و در جریان حمله پهپادی علیه تاسیسات نفتی عربستان، برخی مقامات دولت ترامپ از جمله مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مدعی نقش ایران در این حملات شده بودند، هرچند ایران این اتهامات را رد کرده است.

پس از حملات پهپادی روز شنبه نیروهای یمن علیه عربستان، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرده در صورت ادامه جنگ ائتلاف متجاور عربستان سعودی، حملات موشکی و پهپادی نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4721223

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایلهان عمر ایران دونالد ترامپ کنگره آمریکا عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن جان بولتون ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد