Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:52:23 GMT

رسمی؛ دربی تهران، باز هم 50-50 شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۵۰۳

رسمی؛ دربی تهران، باز هم 50-50 شد!

دربی شماره 90 پایتخت بنا بر تصمیم شورای تامین استان تهران با حضور برابر تماشاگران دو تیم برگزار می شود.

به گزارش ورزش سه، یکی دو سالی هست که بحث برگزاری دربی پایتخت با قانون 90 به 10 برای تماشاگران سرخابی مطرح می شود و در آستانه برگزاری بازی، این مسئله ملغی می شود.

 

امسال هم صحبت های مختلفی برای برگزاری این دیدار با همین قانون مطرح شده بود و سازمان لیگ هم تاکید کرده بود که در بازی رفت 90 درصد ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال خواهد بود و در بازی برگشت هم قانون به شکل عکس اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران مصاحبه ای انجام داده و خبر از عدم اجرای قانون 90-10 در دربی شماره نود داده است.

 

گودرزی در مصاحبه خود اعلام کرده که ساعت بازی شهرآورد به ساعت ۱۶ تغییر کرده است و همچنین به هواداران هر کدام از دو تیم، سهمیه ۵۰ درصدی از سکوهای ورزشگاه آزادی اختصاص خواهد یافت.

 

بدین ترتیب، قاعدتا در بازی برگشت هم پرسپولیسی ها از 90 درصد سکوهای ورزشگاه برخوردار نخواهند بود و برای شروع اجرای این قانون باید منتظر لیگ بیستم باشیم.

پرسپولیس تهران دربی (داربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دربی داربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطفی دربی دوم تهران را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران در شرایطی از ساعت 16:30 امروز مقابل پیکان قرار گرفته و نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر را انجام می‌دهد که مجتبی لطفی، مدافع با تجربه خود را در اختیار ندارد و این بازیکن را دور از فهرست نفراتش می‌بیند.

این مدافع میانی که در دو دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان نمایش مطمئنی در خط دفاعی داشت و یک تساوی و یک پیروزی را همراه با تیمش تجربه کرد، امروز در مسابقه با پیکان تهران غایب است.

مجتبی لطفی با وجود اینکه در مسابقه هفته گذشته نقش مهمی در خط دفاعی تیمش برای بسته ماندن دروازه مقابل گل‌گهر سیرجان و کسب پیروزی برای هوادار داشت، امروز در دربی کوچک تهران مقابل پیکان به دلیل مصدومیت دور از لیست است.

شاگردان مسعود شجاعی امیدوار هستند در مسابقه امروز مقابل پیکان به پیروزی دست پیدا کنند تا خیال‌شان بابت ماندن در لیگ برتر تقریبا راحت شود.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!