Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@15:19:35 GMT

همه کارت‌ها در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۵۶۰

همه کارت‌ها در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند

تین‌نیوز | 

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همه کارت‌ها تا سه سال آینده جمع‌آوری و در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند و مردم استان باید برای اخذ کارت هوشمند اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید محمدعلی تقوی اظهار داشت: همه بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه هر گونه خدمات به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که تاکنون کارت‌های ملی خود را تعویض نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت در محل سکونت خود مراجعه کنند.

تقوی علت تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی را تامین مواد و بدنه این کارت برشمرد و تصریح کرد: با راه‌اندازی چاپخانه مرکزی ایران، روند چاپ بدنه و صدور کارت ملی هوشمند شتاب می‌گیرد.

وی در خصوص کسانی که از قبل ثبت‌نام کرده و کارت جدید برای آن‌ها صادر نشده است، بیان کرد: این افراد می‌توانند تا زمان تحویل گرفتن کارت ملی خود از کد رهگیری دریافتی استفاده کنند.

تقوی عنوان کرد: تاکنون برای ۸۵ درصد جمعیت معادل ۴۶۵ هزار نفر از افراد بالای ۱۵ سال در کهگیلویه‌ و بویراحمد کارت هوشمند ملی صادر شده است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کهگیلویه‌ و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت داشت و براساس بررسی‌های اخیر جمعیت استان به ۷۲۰ هزار نفر رسیده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت هوشمند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • معین تقوی طلایی شد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • بومی سازی قالب پنجره
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت