Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر عباسقلیزاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به تمام آحاد جامعه اعم از کودکان، نوجوانان و جوانان منتقل کنیم، قطعا کشور از آسیب های زیادی محفوظ خواهند ماند.

وی ادامه داد: ایران توانست بدون آمادگی قبلی مقابل تمامی دنیا بایستد و کاملا معلوم بود که دنیای غرب و شرق حامی صدام هستند اما ایران با توکل به خدا و هدایت های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و ایمان رزمندگان توانست بر این ها فائق بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسقلیزاده با اشاره ای به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: شعار محوری این هفته، «ما پیروزیم» انتخاب شده که طی آن بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در۳۹  عنوان کلی در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای روز یکشنبه به عنوان سالگرد آغاز جنگ تحمیلی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که آغاز برنامه ها با رژه نیروهای مسلح در خیابان کمربندی میانی و از ساعت هشت صبح با حضور مسئولان و اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: بعد از ظهر یکشنبه نیز شاهد آغاز به کار نمایشگاه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری خواهیم بود که البته مراسم امسال متفاوت با سال های قبل برگزار می شود و برخلاف سال های گذشته که مراسم در محوطه پارک برگزار می شد امسال شاهد برگزاری آن در مجتمع فرهنگی این فضا خواهیم بود.

وی با اشاره ای به دیگر برنامه های این هفته گفت: برگزاری شب خاطره در چندین روز متوالی، برنامه های پیش بینی شده برای تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر و ارج گذاشتن به فعالیت های سپاه در رابطه با تولید ملی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله این برنامه ها خواهد بود.

عباسقلیزاده همچنین از برگزاری رزمایش عملیاتی در طول این هفته برای پاسداشت فداکاری رزمندگان سپاه عاشورا خبر داد و گفت: برای شرکت تمامی آحاد مردم در برنامه های این هفته، برنامه هایی برای ساعات مختلف تدارک دیده شده تا امکان حضور دانش آموزان و دانشجویان نیز در برنامه ها میسر باشد.

وی در ادامه با اشاره ای به موزه دفاع مقدس و زمان تکمیل آن نیز گفت: متاسفانه از بابت تکمیل و راه اندازی این موزه عقب مانده ایم اما بنابر قولی که از طرف شهرداری داده شده و تلاش همکاران برای تامین محتوای موزه، حداکثر ظرف دو سال شاهد تکمیل آن خواهیم بود که از تمامی افرادی که برای محتوای موزه نظراتی دارند، دعوت می کنیم تا در این زمینه یاری گر اداره حفظ آثار استان باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همچنین از علاقمندان به نویسندگی دعوت کرد تا به منظور پیاده کردن فایل های صوتی مربوط به مصاحبه رزمندگان دفاع مقدس و تبدیل آن به کتاب هایی برای علاقمندان وارد عمل شده و به منظور همکاری، با این اداره تماس حاصل کنند.

کد خبر 4721194

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سپاه عاشورا نیروهای مسلح موزه دفاع مقدس ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم

ولی موسوی در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق این استان با موضوع بزرگداشت هفته معلم گفت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و براساس روز شمارهفته معلم برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.    موسوی، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادرات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را، بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.    رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه‌های هفته معلم است.    وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.    رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را، از کار‌های جالب توجه عنوان کرد.    موسوی تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد.  باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران