Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان 3.5 میلیارد تومان به دستگاه‌های آب، برق و گاز بدهی دارد.

‌به گزارش ایسنا، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در قالب پروژه مهر 12هزار فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ساماندهی شده که پس از ایلام دومین استان به لحاظ نیروی انسانی هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجمیع و کاهش کلاس‌های درس توسط وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: 250 کلاس درس در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کاهش می‌یابد، که با این وضعیت 691 پست اداری در مدارس استان کاسته می‌شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعدادی از فضاهای آموزش و پرورش استان در اختیار اداراتی از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی و سپاه است که باید تا 6 ماه آینده به آموزش و پرورش بازگردانده شود و در همین راستا به زودی جلسه تصمیم‌گیری به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل می‌شود .

زارع پور تصریح کرد: موضوع تبدیل به احسن کردن یا فروش فضاهای مازاد آموزش و پرورش استان در راستای درآمدزایی و تامین بخشی از هزینه‌های این نهاد فرهنگی در دستور کار است، 61 مدرسه استان سال 97 مصوب شد که باید پس از طرح در کمیسیون ماده 5 واگذار شود‌.

وی ادامه داد: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فرسوده و غیرایمن بوده و مربوط به دوران قبل از پیروزی انقلاب است که 100 تا 200 میلیون تومان برای مطالعه احداث ساختمان جدید در 4 یا 5 طبقه با زیربنای 6 هزار و 400 متر مربع در نظر گرفته شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان بدهی آموزش و پرورش به ادارات آب، برق و گاز  3.5 میلیارد تومان است که از این ادارات انتظار همکاری برای عدم قطع انشعابات را داریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بدهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باید همراه با پیوست اقتصادی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند شامگاه _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی یک ظرفیت بی‌بدیل بوده که هر ساله برنامه‌هایی برگزار می‌شود و باید تقویم برنامه‌های این رویدادهای ملی و مذهبی به شکل بومی و محلی تدوین شود تا بتوانیم کارهای تبلیغاتی، محتواسازی و اطلاع‌رسانی اثرگذاری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های اصلی سیاست‌های فرهنگی مقابله با تحریم اقتصادی است، افزود: تهیه و تدوین برنامه‌ها و طرح‌ها در کمیته‌های مربوط این شورا با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه‌ها باید پیوست اقتصادی داشته باشند، گفت: شیوه عملی و رفتاری فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی استان سبب می‌شود تا در شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف تأثیرپذیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در رابطه با کوشش‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب هنری و تبلیغ شکل می‌گیرد باید هماهنگی با سازمان‌ها، مراکز فرهنگی و هنری داشته و برای اجرا هم توان مالی و ضمانت اجرایی داشته‌باشد.

پیوند اثربخشی برنامه‌ها در محتوا را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در جهت اعتلای مسائل فرهنگی، هنری و بهبود کیفیت در اثرگذاری آن‌ها باید از اختیارات قانونی بهره گرفت.

وی افزود: اثرات برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید مترتب بر سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی با توجه به شعار سال بوده و با همراهی و همسویی دستگاه‌های فرهنگی الگویی برای دیگر دستگاه‌های اجرایی شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند در سال گذشته با وجود سفر دور دوم رئیس جمهور به استان و انتخابات برنامه‌های فرهنگی خوبی این شورا اجرا کرد، اما امسال به دلیل وضعیت بهتر بودجه‌ای برنامه‌های بیشتر و بهتری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگی حوزه استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی و نظارتی در دستگاه‌های اجرایی با هدف توجه به تشکیل شورای فرهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برنامه‌ها را به خوبی هماهنگ و نظارت کند.

پیوند یکی از دغدغه‌های جدی در جامعه را معضلات اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این معضلات و هماهنگی با حوزه امور اجتماعی استانداری هم می‌تواند مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری دیدگاه فراتر از این حوزه داشته باشد، گفت: یکی از فعالیت‌ها کوشش برای حذف سنت‌های غلط رایج از طریق فعالیت‌های فرهنگی است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی در جهت هماهنگی و همسو کردن دستگاه‌های اجرایی، مراکز و نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای فعالیت در زمینه مسائل فرهنگی در راستای اهداف و برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان را مؤثر دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال به دلیل شرایط بهتر بودجه‌ای، فعالیت و برنامه‌های نو فرهنگی، محتوایی، مؤثرتر و کیفت‌بخشی بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 746745

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج