Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین نهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر  در خصوص عملکرد تیم ملی بوکس در رقابتهای قهرمانی جهان روسیه گفت: با توجه به آنچه که به ملی پوشانمان داده ایم و تدارک دیده ایم عملکرد تیم ملی در رقابتهای جهانی خوب بود. حتی در برخی مبارزات مثل مبارزه روزبهانی، شوریان و مقصودی شرایط داوری هم بحث برانگیز بود.

وی گفت: امیدوارم موسوی بتواند در مبارزه فردا خوب کار کند و به مدال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حریف وی عناوین خوبی داشته و موسوی بازی سختی در پیش دارد.

کارشناس بوکس در خصوص بازگشت احسان روزبهانی به وزن اصلی گفت: ما نگران بودیم چرا که کم کردن وزن تاثیر زیادی بر عملکرد می گذارد اما مبارزات خوبی را از احسان شاهد بودیم. حتی تصور می کردیم وی نتواند خود را به این وزن برساند اما با فشار و تلاشی که داشت وزن خود را به ۸۱ کیلوگرم رساند. عملکرد احسان خوب بود و بنظرم وی در وزن ۸۱ کیلوگرم شرایط بهتری دارد و جا افتاده است.

نهرودی در پاسخ به این سوال که با این عملکرد پیش بینی شما از کسب سهمیه المپیک در آینده چیست گفت: به شرطی که تیم ملی بتواند در آینده برنامه هایش را درست انجام بدهد من شانس کسب سه سهمیه المپیک را برای این تیم می بینم.

کد خبر 4721249

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان باشگاه پرسپولیس فوتسال لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و دوم لالیگا درحالی با نتیجه 3-2 از رئال مادرید شکست خورد که این بازی یک صحنه جنجالی داشت.

در جریان نیمه اول بازی، آندری لونین موفق شد توپ را از روی خط دروازه دفع کند اما بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور کرده و داور گل سالم آن‌ها را نادیده گرفته است.

یکی از بازیکنانی که پس از بازی هم به این موضوع اشاره کرده، مارک آندره تراشتگن بود. این دروازه‌بان آلمانی درمورد این صحنه گفت: "هیچ توضیحی برای این صحنه ندارم. این صحنه مایع شرمساری فوتبال جهان است. در این دنیا پول‌های زیادی جابه‌جا می‌شود اما نه برای چیزهای مهم. شرم آور است که صحنه‌ای از زاویه مقابل دروازه پیدا نکردند تا گل تایید شود. این را نمی‌فهمم که چرا برای بکارگیری فناوری‌های دیگری در لیگ پول‌ وجود ندارد."

چه کسی مسئول این شکست است؟

تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است.

قبول دارید که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارید؟

ما باید روی وضعیت خودمان تمرکز کنیم. این شکست‌ها اتفاقاتی هستند که نباید برای ما اتفاق بیفتند. از یک طرف دیگر برای قهرمانی لیگ شانس نداریم و از طرف دیگر ضربه سختی بوده است.

این شکست را چطور توصیف می‌کنید؟

پیدا کردن کلمات برای بیان آن سخت است. این شکست مجموعه اتفاقات زیادی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • تصاویری از جوانی حسن یزدانی و دیوید تیلور؛ وقتی تیلور هنوز مو داشت!
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان