Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، درگیری لفظی تراشتگن و نویر کماکان ادامه دارد. ماجرا از جایی شروع شد که تراشتگن پس از سپری کردن دو فصل فوق العاده با بارسا، همچنان نیمکت نشین مانوئل نویری شد که اغلب هفته‌ها را با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. لوو باز هم اعلام کرده نویر انتخاب اول او در دروازه مانشافت خواهد بود و این به مذاق تراشتگن خوش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوعی دروازه بان بارسا از نیمکت نشینی خسته شده و اخیرا به صراحت گفت از این وضعیت راضی نیست و نمی‌تواند به راحتی با آن کنار بیاید. نویر در پاسخ گفت حرف های تراشتگن کمکی به آلمان نمی‌کند و دروازه‌بان‌های خوب دیگری هم نیمکت نشین هستند! به نقل از سایت گل، تراشتگن که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دورتموند-بارسلونا شرکت کرده بود، در این رابطه به خبرنگاران گفت:
حرف‌های نویر؟ اتفاقا دوست دارم در این باره اظهارنظر کنم. شما نمی‌توانید از یک طرف بگویید ما در پست دروازه بانی تیم ملی رقابت داریم و از سوی دیگر انتظار داشته باشید نیمکت نشین‌ها از وضعیت‌شان راضی و خوشحال باشند. از بازی نکردن‌هایشان. فوتبال بر پایه خوشحالی معنا می‌شود و ناامیدی‌ها. مانوئل نویر نباید درباره احساسات شخصی من نظری بدهد و آنها را ارزیابی هم کند. به نظر من این کار نباید انجام شود. این نظر شخصی خودم است. اگر به چند سال اخیر نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که من همیشه رفتار خوبی داشته‌ام و این یعنی حرف‌هایی که نویر و بقیه درباره من زده‌اند، منصفانه نبوده است. صحبت‌های نویر مناسب نبود ولی نمی‌خواهم حرف بیشتری بزنم. مایلم این جنجال را همین‌جا تمام کنم.
به نقل از موندو دپورتیوو، تراشتگن در بخش دیگری از حرف‌هایش در این کنفرانس گفت: سال گذشته در مقطعی بسیار کلیدی از فصل، جا زدیم. چیزی به پایان فصل نمانده بود و همه دنبال از راه رسیدن تعطیلات بودند. بابت رسیدن به فینال و قهرمانی در اروپا هیجان زده بودیم که نشد. حالا فصل جدیدی شروع شده و بار دیگر تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم. دو حذف اخیر، فشار را بیشتر نمی‌کند. در لیگ قهرمانان اروپا بابت سطح بالای بازی‌ها همیشه فشار وجود دارد. سعی می‌کنیم اتفاقات گذشته را فراموش کرده و از آنها درس بگیریم. به کاری که می‌کنیم، باور داریم و باید در تمام طول بازی متمرکز باشیم.
بازگشت مسی؟ او در تمرینات شرکت داشته و می‌خواهد قدرتمندانه فصل را شروع کند. تصمیم با مربی است. لئو تمرین کرده و امیدواریم هر چه زودتر در میدان او را ببینیم و به تیم کمک کند. مثل همیشه دوست دارم بازی او را تماشا کنم. مسی برای خیلی‌ها یک الگو است. واضح است که هر تیمی غیبت بهترین بازیکن جهان را احساس می‌کند.

- به گفته استن کالیمور، مثلث محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه در دنیای فوتبال بی نظیر است. خط حمله آتشین قرمزها یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور این باشگاه در کورس قهرمانی لیگ برتر و همچنین قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. درخشش دوباره این بازیکنان در جریان برد 3-1 لیورپول مقابل نیوکاسل باعث شد تا کالیمور لب به ستایش از آن‌ها بگشاید. شنبه برای تماشای پیروزی لیورپول مقابل نیوکاسل به ورزشگاه رفتم و در نیمه دوم با دیدن آن‌ها گفتم: «باشگاه سابقم عجب تیم فوق العاده و هماهنگی است.» می‌دانم در هر روز دیگری هم خوب هستند ولی انگار توانایی خاصی داشتند؛ یک نوع باور خاص و ریتم و کیفیتی که نشان از آمادگی‌شان داشت. شاید اگر دنبال نقاط ضعف (در ترکیب تیم) باشید بتوانید به بازیکن آزاد بودن آدریان در تابستان و یا مأیوس بودن دیووک اوریگی نسبت به عملکردش و محبور بودن به ترک زمین اشاره کنید. اما جدای از آن هر دو مدافع کناری تیم می‌توانند در پست خود در زمره بهترین‌های دنیا قرار بگیرند، جوئل ماتیپ با اعتماد به نفس بازی می‌کند، می‌توان برای انتقال از محوطه جریمه خودی به محوطه جریمه حریف روی جیجی وینالدوم و جایگیری‌اش حساب باز کرد و یا از جیمز میلنری گفت که به عنوان یک بازیکنِ در خدمت تیم وارد زمین شد. کسی نمی‌تواند به من بگوید مثلث هجومی بهتری نسبت به سادیو مانه، مو صلاح و روبرتو فیرمینو در دنیای فوتبال وجود دارد.  
مهاجم سابق لیورپول افزود: وقتی لیورپول 1-0 عقب افتاد، طرفداران کمی نگران شدند چون این باور وجود دارد به خاطر این که منچسترسیتی در تمامی بازی‌هایش برنده خواهد شد، ما هم باید همیشه برنده باشیم. اما آن‌ها کنترل کار را به دست گرفتند، فشار را حفظ کردند و به نیوکاسل امان ندادند. به نظر می‌رسد از آرامش تیمی که قهرمان خواهد شد برخوردار هستند و این بزرگ‌ترین تمجیدی است که می‌توانم از آن ها داشته باشم.  

- الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس در آستانه آغاز مسابقات این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، مصاحبه‌ای نسبتا مفصل با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و در خصوص وضعیت بیانکونری صحبت کرد. آیا نسبت به قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان خوش بین هستید؟ یوونتوس در پنج سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده و تیمی باتجربه و مدعی در این مسابقات است. کریستیانو رونالدو، بازیکنی است که می‌تواند برای یوونتوس تفاوت‌ها را رقم بزند. بحث خوش‌بینی نیست بلکه بحث آگاهی از قدرت یک تیم عالی است و دیر یا زود، آن لحظه فرا خواهد رسید.
پس یعنی طلسم شدن یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را رد می‌کنید؟ یوونتوس در سال‌های اخیر لیگ قهرمانان دو بازی متوسط برابر تیم‌هایی انجام داده که ثابت کردند قدرت بیشتری داشند (بارسلونا و رئال مادرید). البته باید بگویم از چهار بازی سه بازی متوسط، چون در بازی رفت برابر اتلتیکو هم یوونتوس خوب نبود. اگر تیمی از شما بهتر بازی کند و شما را ببرد، این دیگر اسمش طلسم نیست بلکه مسئله‌ای ورزشی است.
 اولین فصل کریستیانو رونالدو در یوونتوس را چطور دیدید؟ در مرحله حذفی فصل قبل لیگ قهرمانان، یوونتوس در چهار بازی پنج گل زد که همه آن‌ها را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. داشتن بازیکنی مثل رونالدو در چنین لحظاتی، اهمیت او را نشان می‌دهد. البته برای پیروز شدن فقط داشتن رونالدو کافی نیست اما نباید گفت او کاری که برای انجامش خریداری شده را انجام نداده است.  
سال گذشته گفتیم که همه چیز درباره دیبالا را خیلی زود از یاد خواهیم برد: شرایط قطعا نسبت به سال گذشته سخت‌تر است اما مطمئنم پائولو هنوز می‌تواند تعیین‌کننده باشد. مشکل حالا این‌‍جاست که درخشش او فقط به خودش بستگی ندارد بلکه برای درخشش باید منتظر فرصت‌هایی که از راه می‌رسد، بماند. وقتی دیبالا فرصت پیدا کند، آن‌گاه شانس اثبات خود را خواهد داشت. استعداد بازیکنی چون دیبالا، از بین رفتنی نیست.  
از اخراج الگری بیشتر تعجب کردید یا آمدن ساری؟ راستش را بخواهید از رفتن الگری بیشتر متعجب شدم چون فکر می‌کردم او در یوونتوس خواهد ماند. ساری نیز یک مربی عالی است و تعجب نکردم که یوونتوس برای یک پروژه جدید، روی او تمرکز کرده است.
وضعیت سایر نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان از جمله آتالانتا و ناپولی را چگونه می‌بینید؟ یوونتوس با قرعه بدی روبرو نشده است اما باید بسیار مراقب بایرلورکوزن که روی کاغذ تیم سوم این گروه است، باشد. سه تیم دیگر ایتالیا از جمله آتالانتا نیز می‌توانند صعود کنند. آنچلوتی و کونته هم تجربه لازم برای موفقیت در لیگ قهرمانان را دارند و تیم‌های قدرتمند را هدایت می‌کنند. به نظر من اینتر نسبت به ناپولی، کمی شانس بیشتری برای به چالش کشیدن یوونتوس دارند و آن‌ها قطعا برای اسکودتو تلاش خواهند کرد.
 آیا اینتر کنونی شباهتی به یوونتوس فصل 12-2011 دارد؟ بله، شباهت‌های زیادی دارند. اینتر از فاکتورهایی چون عزم و اراده، انگیزه برای قهرمانی و تاثیر مربی بهره می‌برد، درست مثل یوونتوس سال 2012.  

- ادن هازارد در مصاحبه با Uefa media در مورد انتقال به رئال مادرید، همکاری با زیدان و تفاوت لالیگا و لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است. به گزارش AS، هازارد صحبت های خود را اینطور آغاز کرد: انتقال به رئال مادرید: در برنامه های من بود. وقتی در چلسی بودم می دانستم که روزی رویای انتقال به رئال مادرید تحقق خواهد یافت. انتظار نداشتم که 7 سال در چلسی بازی کنم، اما در نهایت همه چیز خوب پیش رفت و این شانس را داشتم که هر سال عنوانی فتح کنم. به نظرم دلیل حضور طولانی مدتم در چلسی همین بود. حالا حضور در مادرید مثل یک رویا است و امیدوارم بیشترین استفاده را از آن داشته باشم.
همبستگی با رئال مادرید: به نظرم واقعیت این است که باشگاه در همه جای دنیا مخصوصا فرانسه به رسمیت شناخته می شود و وقتی من فوتبالم را شروع کردم، زیدان در این تیم بازی می کرد. پس برای من، باشگاه رویایی بود. سپس به پیراهن سفید و برنابئو می رسیم، که بهترین ورزشگاه دنیاست. بالاتر از همه، از بچگی هوادار رئال مادرید بودم، پس بی دلیل به اینجا نیامده ام.
ارتباط رئال مادرید و لیگ قهرمانان: وقتی می بینید که باشگاه بیشترین تعداد قهرمانی را در این تورنمنت دارد به این ارتباط پی می برید. وقتی در رئال مادریدهستید حتی اگر سال اول هم باشد، در گفتگو با هواداران می بینید که آنها خواهان قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند. به همین خاطر است که انتظارات زیادی روی این رقابت ها وجود دارد وبه همین خاط  رئال مادرید بیش از هر تیمی فاتح این جام شده است.
همکاری با زیدان:  بیش از یک ماه است که با هم کار می کنیم و خوشحالم. حس یک کودک را دارم، نه به خاطر او، بلکه به خاطر سایر بازیکنان. هر روز در حال یادگیری هستم و آنها را می شناسم. همکاری با مربی که وقتی صحبت می کنید فوتبال و بازی را درک می کند، فوق العاده است. فقط باید از او یاد بگیرم و مطمئنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.
اهداف در رئال مادرید: من همیشه بر اساس ارائه بهترین عملکرد در زمین سخت تلاش کرده ام. مسلما وقتی در چنین باشگاهی هستید موظف به کسب پیروزی و گلزنی خواهید بود. اما رویکرد من همیشه یکسان بوده و هنوز هم سعی می کنم همینطور باشد. سعی می کنم حداکثر لذت را از حضور در زمین داشته باشم و می دانم در اینصورت نتیجه خواهم گرفت. در این باشگاه بزرگ می خواهم مردم بیشتر مرا ببینند، پیروز شوم و گلزنی کنم. کمی شبیه به کارم در چلسی است اما سعی می کنم همان عملکرد را اینجا هم تکرار کنم، حتی در صورت امکان، بهتر از آن.
هیجان انگیزترین چیز در مورد فوتبال اسپانیا: به نظرم هواداران اینجا واقعا هوادار هستند. در انگلستان این تعداد هوادار وجود نداشت، مردم آنجا از نوجوان و پیر و جوان فوتبال را واقعا دوست دارند، اما خیلی نسبت به تیمشان متعصب نیستند. وقتی در چلسی شکست می خوردیم، ما و هواداران ناراحت می شدیم؛ اما هرگز حس نمی کردم که فاجعه ای رخ داده است. در اسپانیا اینطور نیست. فوتبال برای آنها همه چیز است و بازیکنان باید پیروزی را برای آنها به ارمغان بیاورند.

- دادگاه حکمیت ورزش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد محرومیت نیمار از حضور در مسابقات اروپایی را به 2 جلسه کاهش داده است. پس از شکست خانگی 3-1 پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد و به تبع آن، حذف پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا بود که نیمار در اعتراض به داوری بازی و نحوه استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی، از جملات تندی در اینستاگرامش استفاده کرد. یوفا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل داد و او را از حضور در سه بازی بعدی محروم کرد. بدین ترتیب نیمار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را از دست می‌داد. به گزارش espn، پاری سن ژرمن به این حکم اعتراض کرد و پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش کشاند. امروز رای این دادگاه اعلام و مشخص شد از محرومیت نیمار یک جلسه کاسته شده است. بنابراین ستاره برزیلی فقط بازی با رئال مادرید و گالاتاسارای را از دست می‌دهد و قادر است از بازی با بروژ بلژیک به میادین اروپایی برگردد.

- یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که منچسترسیتی جلوتر از آن‌ها و بهترین تیم دنیاست. علیرغم قهرمانی قرمزها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، یورگن کلوپ معتقد است که منچسترسیتی بهترین تیم در این سیاره است. به نقل از سایت گل، کلوپ در خصوص اینکه آیا لیورپول بهترین تیم دنیاست گفت: "ما نمی توانیم بهترین تیم دنیا باشیم، تا وقتی که منچسترسیتی وجود دارد. هر دو در یک سیاره هستیم، اما منچسترسیتی تیم بهتری است."

- آبی و اناری پوشان ممکن است به برگزاری بازی بدون تماشاگر محکوم شوند. رسانه های اسپانیا مدعی شدند قاضی که روی پرونده شکایت اتلتیکو مادرید از بارسلونا در زمینه خرید آنتوان گریزمن کار می کند به فکر محروم کردن بارسلونا از برگزاری بازی با تماشاگر است. بارسلونا در تابستان موفق شد با فعال سازی بند فسخ قرارداد گریزمن به ارزش 120 میلیون یورو این بازیکن را جذب کند اما اتلتیکو اعتقاد دارد مذاکرات طرفین زودتر آغاز شده بوده و در آن زمان ارزش بند گریزمن 200 میلیون بوده و بارسا هم باید این مبلغ را پرداخت کند. اتلتیکو بر سر همین موضوع از بارسا به لالیگا شکایت کرده و کمیته قضایی این لیگ در حال بررسی شکایت آن ها است.

- آنسو فاتی سورپرایز ویژه این فصل بارسلونا بوده است. ستاره 16 ساله از بازی با بتیس فرصت حضور در تیم اول بارسا را پیدا کرد و سپس در بازی با اوساسونا با گلزنی به این تیم، تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا شد. او در بازی شنبه گذشته برابر والنسیا هم یک گل زد و یک پاس گل داد. آنسو امشب برابر دورتموند می تواند اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را نیز تجربه کند. طبق ادعای رادیو کاتالونیا او برای تمدید قرارداد 5 ساله با بارسا به توافق نهایی با سران باشگاه رسیده است. آنسو 700 هزار یورو به عنوان پاداش تمدید دریافت خواهد کرد و رقم دستمزد او به این بستگی دارد که در تیم اول به کارش ادامه خواهد داد یا به تیم دوم منتقل می شود. اگر او به تیم دوم برود، سالانه 300 هزار یورو دستمزد می گیرد و در صورت ماندنی شدن در تیم اول، دستمزد او یک میلیون یورو خواهد بود و در سه سال اول سالانه 250 هزار یورو نیز به دستمزد او افزوده خواهد شد. همچنین براهیما برادر آنسو که به صورت قرضی راهی تیم کالاهورا شده نیز قراردادش سه سال دیگر تمدید شده است.

- به باور خوان ماتا جوانان منچستریونایتد آماده هستند تا در صورت صلاحدید اوله گونار سولسشر، بار مسئولیت‌های تیم در بازی پنجشنبه شب مقابل آستانه قزاقزستان را به دوش بکشند. به گزارش ESPN، شاگردان سولسشر به زودی در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به میدان خواهند رفت و ماتا با تاکید بر توانایی‌های محصولات آکادمی باشگاه، آینده‌ای روشن را برای آن‌ها متصور شده است. خیلی آن‌ها را دوست دارم و می‌توانم در مورد تک تک آن‌ها حرف بزنم. گومز بسیار مستعد است و می‌توانید ببینید که یک فوتبالیست واقعی است. او دید محیطی و قدرت تصمیم گیری خوبی دارد و در کار با پاهایش سریع است. چونگ یک وینگر ایده آل است. در نبردهای یک در برابر یک خیلی سریع است، پای چپ خوبی دارد و شوتزن قهاری هم محسوب می‌شود. من جیمی گارنر را خیلی دوست دارم. خونسرد است، با شخصیت بازی می‌کند، شوت‌های خوبی می‌زند و قوه تصمیم گیری خوبی دارد. فقط زمانی که نیاز باشد توپ را لمس می‌کند. این به عنوان یک هافبک بسیار مهم است که نه تنها توپ را پس بگیرید، بلکه آن‌ را در سریع‌ترین زمان ممکن به حرکت در آورید و او این کار را بارها انجام می‌دهد. میسون (گرینوود) با هر دو پاهایش تمام کننده خوبی است. واقعا نمی‌توان گفت راست پا است یا چپ پا که این مزیت خیلی خوبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود. همه آن‌ها مدت‌هاست که با ما تمرین می‌کنند و در پیش فصل پیشرفت زیادی داشتند. برد 1-0 منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، به شروع متوسط این تیم در فصل جدید سر و سامان داد. ماتا امیدوار است تلاش دست جمعی علاقه مندان به باشگاه ثمربخش باشد. اگر می‌خواهیم به اهداف‌‌مان برسیم، باید کنار هم بمانیم؛ منظورم سرمربی، بازیکنان و هواداران است چون خیلی از افراد هستند که از برنده نشدن منچستریونایتد لذت می‌برند. این که به عنوان یک جمع کنار هم بمانیم، اهمیت زیادی دارد.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نویر تراشتگن نیمار لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با نتیجه 4-1 پورتو را شکست داد.

دانلود (12MB)

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم