Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@15:20:09 GMT

شست‌وشو و آماده‌سازی مدارس در استقبال از مهر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۷۲۷

شست‌وشو و آماده‌سازی مدارس در استقبال از مهر

زیباسازی، رنگ‌آمیزی، آماده‌سازی مبلمان مدارس، فعالیت‌های عمرانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روهای منتهی به مدارس و اقدامات ترافیکی شامل خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و ترافیکی و هشداردهنده در اطراف مدارس، اقدامات پیش‌بینی شده در طرح استقبال از مهر هستند که به‌صورت پایلوت در ۲۰ مدرسه اجرا می‌شوند.

«محمدرضا دهداری‌پور» شهردار منطقه ۶ با حضور در عملیات شست‌وشوی مدرسه انوشیروان، نخستین دبیرستان دخترانه ایران، در گفت‌وگو با همشهری محله گفت: «در واپسین روزهای تابستان و در آستانه فصل مهر و بازگشایی مدارس تمام توان و نیروی خود را بسیج کرده‌ایم تا طرح استقبال از مهر در مدارس به بهترین نحوانجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته دهداری‌پور امسال مدارس به کارتن پلاست تجهیز شده‌اند و نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد: «استفاده بهینه و بازگرداندن طلای کثیف به چرخه تولید مهم‌ترین‌کاری است که امسال با مشارکت مسئولان آموزش و پرورش در مدارس منطقه انجام می‌شود و امیدواریم در این مسیر گام‌های بزرگی برداریم و شاهد کاهش تولید زباله در قلب پایتخت باشیم.»

کد خبر 455295 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۶

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت امسال | مصلی تهران میزان کتابخوان‌هاست
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم