Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:43:34 GMT

آموزشگاه اپراتوری دستگاه CNC

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۷۳۰

آموزشگاه اپراتوری دستگاه CNC

مطالعه محققان نشان داده که هنگام آموزش هر چه درگیری و ارتباط بیشتری بین کارآموز و محیط کاری بیشتر باشد کیفیت آموزش نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، یک آموزشگاه اپراتوری دستگاه CNC باید به‌گونه‌ای باشد که دانشجو به‌صورت مستقیم با دستگاه CNC و آموزش‌ها در ارتباط باشد. به‌گونه‌ای که از هر ۱۰ اپراتور دستگاه CNC که تحت آموزش قرار می‌گیرند، آن‌هایی موفق‌تر هستند که دوره آموزش عملی پای دستگاه CNC را گذرانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش سی ان سی

آموزش سی ان سی به دو روش تئوری و عملی تقسیم‌بندی می‌شود. بسیاری از آموزشگاه‌های اپراتوری دستگاه CNC فقط به بخش تئوری کار اکتفا کرده و دوره آموزش عملی را در زمان کوتاهی به پایان می‌رسانند؛ اما دوره آموزش سی ان سی بیشترین بازدهی را زمانی دارد که کاربر خود پای دستگاه سی ان سی قرارگرفته و طرح‌هایی را که از قبل توسط آرتکم و اتوکد ایجاد کرده‌اند را توسط دستگاه سی ان سی برش کنند.

چارت آموزشی کلاس اوپراتوری CNC

برای چارت آموزشی کلاس اوپراتوری CNC آموزش به‌عنوان اولین بخش، مفاهیم اولیه و معرفی قسمت‌های مختلف دستگاه سی ان سی و پورت های ارتباطی با کامپیوتر در نظر گرفته‌ شده است. سپس شرح چارت آموزشی کلاس اوپراتوری CNC در ذیل آمده است:

- آموزش نرم‌افزار اتوکد به‌صورت دوبعدی

- آموزش نرم‌افزار آرتکم جهت انتقال طرح‌های اتوکد به دستگاه سیان سی

- آموزش عملی پای دستگاه CNC

آموزش نرم‌افزار اتوکد

نرم‌افزار اتوکد یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی اشکال و نقوش مختلف است؛ که هم به‌صورت دوبعدی می‌توان طراحی را انجام داد و هم به‌صورت سه‌بعدی. به کمک نرم‌افزار اتوکد می‌توان طرح را ایجاد کرد و از طریق نرم‌افزار آرتکم به دستگاه سی ان سی منتقل کرد و عمل برشکاری را انجام داد.

آموزش نرم‌افزار آرتکم

به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آموزش اوپراتوری سی ان سی، آموزش نرم‌افزار آرتکم قرار داده‌ شده است. این آموزش شامل دو بخش تئوری و عملی است که در بخش تئوری ابزارهای این نرم‌افزار معرفی می‌شود و در بخش عملی کار با خود نرم‌افزار و ایجاد و انتقال طرح‌ها به دستگاه سی ان سی آموزش داده می‌شود.

آموزش عملی دستگاه CNC

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، آموزش عملی بیشترین بازدهی را در آموزش دانشجویان دارد. لذا اهمیت بیشتری به این بخش در دوره آموزش CNC داده‌ شده است. در این بخش از آموزش کارآموز پای دستگاه CNC قرار می‌گیرد و استاد نیز در کنار وی بخش‌های مختلف را به وی آموزش می‌دهد و اجازه می‌دهد که کارآموز خود عمل برشکاری را انجام دهد.

محل برگزاری و قیمت کلاس سی ان سی

برای مشاهده و استعلام قیمت کلاس سی ان سی می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی ۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۱۲۰۴۵۷۲۸۷ با چوبینر تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه اینترنتی چوبینر  www.choobiner.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی نرم افزار آموزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح آموزشگاه مشارکتی خدجیه نجم‌الدین که با حضور تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان صورت گرفت، گفت: مدرسه باید دالان زندگی باشد و اگر امروز در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور بوده است.
خدامراد صحرایی با اذعان به وجود کم و کاستی‌ها افزود: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است؛ به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که این به معنای تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد