Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: اجلاسیه دانشگاهیان ۷ مهرماه در دانشگاه اراک برگزار می‌شود و  پیشنهاد می‌شود که این برنامه از صبح زود آغاز شود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجلاسیه دانشگاهیان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با اشاره به نقش این کنگره اظهار داشت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی نماد فرهنگ انقلابی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن امروز با شگردهای مختلفی در پی تخریب فرهنگ ایثار و شهادت است، بنابراین پرداختن به این موضوع یک اهمیت ویژه دارد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی تصریح کرد: برای حضور و حمایت از کنگره شهدا نیاز است با یک نگاه انقلابی وارد شویم تا بتوانیم حضوری حماسی و با شکوه در این مورد داشته باشیم.

ایمانی‌مقدم بیان کرد: در شرایط توطئه‌های دشمنان برگزاری کنگره شهدای استان می‌تواند زمینه‌های مناسبی برای به خط آوردن نسل جدید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد کند، بنابراین حمایت همه دانشگاهیان از این برنامه یک ضرورت است و باید همه توان را در این راستا بگذاریم.

اجلاسیه نهایی کنگره 6200 شهید استان مرکزی با حضور سرلشگر سلامی برگزار می‌شوداجلاسیه مهندسی رزم کنگره 6200 شهید استان مرکزی برگزار می‌شوداجلاسیه بانوان کنگره 6200 شهید استان مرکزی برگزار می‌شود

وی ادامه داد: اجلاسیه دانشگاهیان 7 مهرماه در دانشگاه اراک برگزار می‌شود و به‌دلیل اینکه در مهرماه اذان ظهر ساعت 12 بوده، پیشنهاد می‌شود که این برنامه از صبح زود آغاز شود تا تداخلی با نماز ظهر و عصر نداشته باشد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی عنوان کرد: دانشگاه اراک اقدامات خوبی در این راستا انجام داده که قابل تقدیر است ولی برنامه‌ریزی‌ها باید به شکل دقیق‌تری انجام شوند.

ایمانی‌مقدم افزود: روسای دانشگاه‌ها باید زمینه حضور فعال اساتید و هیئت‌های علمی را در برنامه اجلاسیه دانشگاهیان انجام دهند چراکه این برنامه علاوه بر اینکه در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است یک برنامه علمی هم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین اجلاسیه نقش امام که در خمین برگزار می‌شود برنامه بسیار خوب و علمی است که همه دانشگاه‌های استان باید در این برنامه حضور داشته باشند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی بیان کرد: اجلاسیه نقش امام(ره) در خمین دو روزه برنامه‌ریزی شده که اساتید و سخنرانان مطرحی در این برنامه شرکت و مقالات جامع علمی در راستای تبیین نقش امام ارائه می‌کنند.

ایمانی‌مقدم ادامه داد: به دلیل اهمیت اجلاسیه نقش امام(ره) در دفاع مقدس همه دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور فعال در این برنامه داشته باشند.

وی عنوان کرد: همایش حقوق شهروندی به عهده دانشگاه پیام نور است و به دلیل اینکه بررسی مقالات تخصصی زمان زیادی لازم دارد تاریخ دقیق این همایش مشخص نیست.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر بیگی مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید سعید غدیر خم چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های سیاسی، اقتصاد، مدنی و حقوق، فرهنگی و اجتماعی، روانشناسی، زن و خانواده و جهاد و مقاومت، افزود: کارگروه‌های علمی هرکدام از کمیته‌ها راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند، همچنین پیش‌نشست‌هایی در راستای برگزاری این کنگره در دانشگاه و حوزه علمیه اصفهان و برخی دانشگاه‌ها داشته‌ایم که آثار و نتایج امیدوارکننده‌ای به همراه داشته است.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان از راه‌اندازی قرارگاه نهج‌البلاغه در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و افزود: تاکنون برای حدود یک‌هزار معلم استان اصفهان و ۴۰۰ استاد دانشگاه دوره‌های آشنایی با نهج‌البلاغه یا کارگاه آموزشی برگزار کرده‌ایم، همچنین ۸۰ رابط از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف معرفی شده‌اند و جلساتی با آنها برگزار شده است.

بیگی متذکر شد: دو بخش ویژه دانش‌آموزی و علمی در کنگره پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۰۰ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۲۸۰ مقاله در بخش علمی از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این کنگره رسیده که این مقالات به «۱۲۰ زبانِ زنده دنیا» ترجمه شده و در اختیار محققان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید غدیر چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس نظر‌سنجی‌های انجام شده کمتر از ۱۰ درصد از عموم مردم یا حتی جامعه نخبگانی ما با این کتاب انسان‌ساز آشنایی لازم را دارند و باید سعی‌مان بر این باشد که با مبحث مخاطب‌شناسی و تولید محتوای مناسب برای عموم مردم، مقدمات لازم برای انس بیشتر همگانی و جاری و ساری شدن تعالیم این کتاب در زندگی عادی عموم، مهیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود