Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:00:51 GMT

آزادی ۳۷ مددجو با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۸۵۸

آزادی ۳۷ مددجو با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد دیه استان تهران، محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در شصتمین جلسه هیئت امناء این ستاد گفت: ستاد دیه الگوئی موثر است و نتایج فعالیت اعضای این ستاد برای جامعه ملموس می باشد، چرا که بار زیادی را از دوش جامعه و خانواده‌های مددجویان برمی دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: تبعات و آسیبهای اجتماعی به زندانیان و خانواده آنان، متوجه جامعه و قوه قضائیه است و ستاد دیه در کاهش این آسیب ها اجتماعی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، هر چند که ظرفیتهای ستاد دیه استان تهران محدود است ولی ستاد دیه میتواند با نگاهی خیر خواهانه و با ارتباط موثر با خیرین و نیکوکاران و همچنین چهره های موجه اجتماعی، شرکت های با بنیه قوی، دستگاه های اجرائی  و شهرداری ها  در راستای سیاستهای کاهش جمعیت کیفری زندانها تاثیرگزار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار بنده از ستاد دیه تهران این است که ارتباط ستاد با محاکم قضائی و دادگستری های استان مانند همیشه باشور و نشاط باشد تا در امور آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد  کوشا تر از همیشه باشیم.

رحمانی مدیر نمایندگی استان تهران در ادامه جلسه ضمن بیان آمار مبسوطی در حوزه عملکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا تاریخ ۲۴ شهریور تعدادد ۲۷۵ زندانی شامل ۱۱ زندانی زن و تعداد  ۲۶۴ زندانی مرد از زندانهای استان تهران آزاد شدند.

در پایان جلسه پرونده ۳۷ نفر از مددجویان متقاضی کمک مورد بررسی اعضاء و رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

کد خبر 4721228 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان سازمان زندان ها شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق شهر تهران عملیات امداد و نجات دادگاه آتش نشانی آتش سوزی محسن حاجی میرزایی مواد مخدر محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی عازم تهران شد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا که به دعوت آقای «رانیل ویکر مسینگه» رئیس جمهور این کشور انجام شده بود، عازم کشورمان شد.

رئیس جمهور در این سفر در بدو ورود به محل اجرای طرح چند منظوره سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اویااوما» رفت و به اتفاق همتای سریلانکایی این پروژه را که یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی-مهندسی جمهوری اسلامی ایران بود، افتتاح کردند.

رئیسی سپس به کلمبو پایتخت سریلانکا رفت و در کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود قرار گرفت و پس از برگزاری دیدار دوجانبه، به اتفاق یکدیگر نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار کردند و پس از حضور در مراسم امضای 5 سند همکاری از سوی مقامات دو کشور در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و توافقات خود را تشریح کردند.

رئیس جمهور در جریان این سفر همچنین در مسجد جامع «کالیپتی» کلمبو حضور یافت و با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیسی عازم تهران شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری