Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مناطق محروم و دور افتاده سطح استان اردبیل به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کاظم دبیر بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در طول یک سال اخیر با شناسایی زوج‌های بی‌بضاعت و نوعروسان نیازمند 110 جهیزیه کامل در میان این افراد با مشارکت و همکاری موسسه نیکوکاری آبشار عاطفه‌ به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 8 هزار و 500 نفر به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند افزود: 8 هزار و 500 نفر مشهد اولی از مناطق محروم و دور افتاده سطح استان اردبیل در قالب 210 دستگاه اتوبوس به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند.

دبیر از توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: امسال با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل یک هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه شده است و در میان دانش‌آموزان مناطق محروم استان اردبیل در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.

اردبیل| اولویت آستان قدس رضوی تولید و اشتغال باشدبسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی به آستان قدس رضوی ارائه می‌شودمشهدمقدس|برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی توسط آستان قدس رضوی+تصاویر

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل با اشاره به توزیع بسته‌های مختلف غذایی به همت آستان قدس رضوی در میان خانواده‌های نیازمند در سطح استان اردبیل بیان کرد: تاکنون بیش از 3 هزار غذای گرم، گوشت 200 گوسفند ذبح شده و 2 هزار و 500 بسته ارزاقی اعم از برنج، نخود و غیره در بین خانواده های بی بضاعت استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در راستای اشتغال جوانان و تولید نیز گام‌های خوبی برداشته است اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در راستای اشتغال جوانان و تولید نیز گام‌های خوبی برداشته است و تاکنون به همت این مجموعه برای 99 نفر از جوانان وام بدون درصد ارائه شده است که این جوانان برای خود کارآفرینی و اشتغال‌زایی کرده‌اند که در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون تومان وام به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است