Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:56:31 GMT

قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج شانگهای

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۰۱۹

قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج شانگهای

دورهای ششم، هفتم و هشتم مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای چین، امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و تیم ایران با ترکیب پوریا درینی، پویا ایدنی و آرین غلامی موفق شد از سد تیم‌های چین، پاکستان و روسیه عبور کرده تا یک دور پیش از پایان مسابقات، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ایران امروز در بازی دور ششم با نتیجه ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بر ۰.۵ چین را شکست داد. در بازی هفتم برابر پاکستان به برتری ۲.۵ بر ۰.۵ دست یافت و در دور هشتم نیز مقابل روسیه به پیروزی ۲.۵ بر ۰.۵ رسید تا مجموع امتیازات ایران در این رقابت‌ها به ۲۰.۵ برسد و یک دور پیش از دور پایانی عنوان قهرمانی را بدست آورد.

این قهرمانی در شرایطی برای ایران بدست آمد که تیم اول شطرنج کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی شرکت کرده بود و تیم دوم شطرنج ایران راهی چین شده بود.

نمایندگان شطرنج ایران با قهرمانی در جام همکاری شانگهای جایزه ۱۶ هزاری دلاری را دریافت کردند.

مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای با حضور ۱۰ تیم از ۹ کشور جهان (ایران، روسیه، چین، بلاروس، هند، ازبکستان، قرقیزستان، پاکستان و تاجیکستان) برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج قهرمانی آسیا شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد