Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مدافع استقلال هنوز از نظر بدنی آماده حضور در میدان نشده است. باوجود اینکه برخی رسانه ها اعتقاد داشتند که استراماچونی به روزبه چشمی مقابل نفت مسجدسلیمان بازی نداد تا مصدوم یا محروم نشود و بتواند از او مقابل پرسپولیس استفاده کند، اما حضور چشمی در دربی هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع-هافبک استقلال به دلیل دور بودن طولانی مدت از تمرینات دچار افت محسوس بدنی شده و شاید همین موضوع سبب شود تا سرمربی استقلال قید استفاده از او در دربی را بزند.

- خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس درباره شایعه ناراحتی فرشاد احمدزاده و اینکه او زودتر از سایر بازیکنان ورزشگاه آزادی را ترک کرده، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها به دنبال حاشیه سازی برای پرسپولیس هستند و در این راه از هیچ کاری چشم پوشی نمی‌کنند. فرشاد احمدزاده به دلیل ناراحتی زودتر ورزشگاه را ترک نکرد بلکه این مسئله با هماهنگی ما بود. پیش از این باید بازیکنان بعد از بازی حتما به هتل محل اقامت می‌رفتند و از آنجا راهی خانه‌های خود می‌شدند اما برخی از بازیکنان با من صحبت کردند و گفتند که وقتی خانه آنها غرب تهران است چه دلیلی دارد تا هتل اوین بیایند و دوباره برگردند و کلی هم در ترافیک بمانند؟  
خلیلی افزود: در نهایت با هماهنگی من و آقای کالدرون مقرر شد که بازیکنان می‌توانند بعد از بازی و از استادیوم راهی خانه‌هایشان شوند و به همین دلیل شب گذشته نه تنها فرشاد بلکه چند بازیکن دیگر هم به صورت انفرادی از ورزشگاه خارج شدند. همه این کارها با هماهنگی من وآقای کالدرون انجام شده ولی برخی بی‌جهت به دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند. امیدوارم با توضیحاتی که دادم حاشیه سازان دست از کارهایشان بردارند. چون در تیم ما همه چیز با هماهنگی انجام می‌شود.

- شرکت ریحان فیلم از باشگاه پرسپولیس بابت قراردادی که با این باشگاه به امضا رسانده بود شکایت کرد. ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در اردیبهشت ماه قراردادی با شرکت ریحان فیلم امضا کرد تا بلیت فروشی بازی‌های این فصل پرسپولیس توسط این شرکت انجام شود اما در نهایت شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی مسئولیت بلیت فروشی این فصل باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت. عرب در اردیبهشت ماه مبلغ  هفت میلیارد از این شرکت پول گرفته بود اما در نهایت این قرارداد اجرایی نشد و در حالی که باید از سیزده شهریور بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس توسط این شرکت انجام می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. حالا شرکت ریحان فیلم به صورت رسمی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد. موضوع این شکایت تحصیل مال از طریق نامشروع یا سوء استفاده و تقلب عنوان شده است. این مساله حالا یک چالش بزرگ را مقابل محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس قرار داده چرا که او علاوه بر این هفت میلیارد باید حدود پنج میلیارد هم بابت خسارت به این شرکت پرداخت کند.

- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز 23 شهریورماه در حکمی که روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت،‌ اعلام کرد که باشگاه تراکتور به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و محرومیت تعلیقی هواداران این تیم نیز که مربوط به فصل گذشته است، به حالت اجرا در خواهد آمد. همچنین در حکم کمیته انضباطی تأکید شده این رای در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر اما درباره محرومیت تماشاگران قطعی است. با این حال اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته (دوشنبه) در واکنش به این سوال که آیا باشگاه تراکتور یک جلسه محروم از حضور هوادارانش محروم شده است یا خیر، گفت: خیر،‌ تراکتور تبریز محروم نشده، فقط به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است که به آن رأی هم اعتراض کرد. اگر این 30 میلیون تومان قطعی شود، محرومیت سال گذشته هم احیا خواهد شد. ما امسال تراکتور را محروم نکرده‌ایم.
وی در پاسخ به این پرسش که پس تیم تراکتور یک جلسه محروم نیست؟ گفت: خیر، محروم نیست، فقط 30 میلیون تومان جریمه نقدی است که به آن هم اعتراض کردند. مثلاً اگر فردا کمیته استیناف رأی به برائت باشگاه تراکتور از آن 30 میلیون تومان بدهد، محرومیت یک جلسه‌ای هم اجرا نخواهد شد.
حسن‌زاده در حالی شب گذشته این صحبت‌ها را مطرح کرد که متن حکم کمیته انضباطی خلاف صحبت‌های او را نشان می‌دهد و باید دید در نهایت باشگاه تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر در دیدار مقابل گل‌گهر از حضور تماشاگرانش محروم است، یا خیر.

- استقلال خوزستان یک بازیکن جدید جذب کرد. حکیم نصاری هافبک خوزستانی که فصل گذشته در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال خوزستان قرارداد یک ساله‌ای را منعقد کرد تا در فصل جدید مسابقات لیگ آزادگان برای این تیم توپ بزند.

- باشگاه های پرسپولیس و استقلال در پیامی درگذشت عماد صفی‌یاری را به خانواده وی تسلیت گفتند. باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی در گذشت کودک 8 ساله پس از بازی روز دوشنبه را به خانواده او تسلیت گفت. در این پیام آمده است. یک پیروزی شیرین به کام همه ما تلخ شد وقتی که خبر درگذشت پسر 8 ساله منتشر شد. متاسفانه در پایان بازی روز دوشنبه سرخپوشان مطلع شدیم، در پی حادثه برق گرفتگی، کودکی 8 ساله در مجموعه آزادی درگذشته است. در این ارتباط مدیرعامل باشگاه نیز مراتب تسلیت خود را اعلام کرد. این حادثه بی‌تردید برای جامعه ورزش کشور، حادثه‌ای دردناک است و همگی در این غم با خانواده او همراه هستند.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این ضایعه را به خانواده وی تسلیت می‌گوید. سایت باشگاه استقلال نیز نوشت: درگذشت تلخ و غم‌انگیز عماد، کودک شش ساله طرفدار فوتبال باعث تاثر فراوان اعضای باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم شده است. باشگاه استقلال این مصیبت را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوید. اندوه از دست دادن عماد بر اثر یک سهل انگاری در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توان از خداوند برای خانواده ایشان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کرد.

- عنایتی از سرمربیگری قشقایی استعفا داد. رضا عنایتی بعد از باخت 2 بر 0 در دربی شیراز که بین تیم‌ های فجر شهید سپاسی و قشقایی برگزار شد از سمت خود استعفا کرد. عنایتی سرمربی این تیم ضمن خداحافظی با بازیکنان  از مربیگری این تیم استعغا داد. عنایتی در ابتدای فصل هدایت قشقایی را بر عده گرفته بود.

- تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی از امروز به زمین پژوهشگاه منتقل شد اما شاگردان کالدرون برای ادامه تمرینات مجددا به ورزشگاه شهید کاظمی برمی‌گردند. از آنجایی که زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی نیاز به بهسازی داشت به همین دلیل تمرینات سرخپوشان از امروز به این زمین منتقل شد اما قرار است تمرینات سرخپوشان به صورت تلفیقی در این دو ورزشگاه برگزار شود.‌ به احتمال فراوان تمرینات تیم پرسپولیس بعد از دربی 90 باز هم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چشمی پرسپولیس خلیلی احمدزاده کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز