Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین مرحله عملیات برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در سال 98 با یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه افراد، کنترل فضای مجازی، شناسایی پاتوق اراذل و کنترل پارکها و بوستان برگزار شد، اظهار کرد: با برخورد جدی و قانونی با مجرمانی که اقدام به باج‌گیری و زورگیری می‌‌کردند با تشکیل 142 پرونده قضایی، 207 محله پاک‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس پلیس پایتخت افزود: محله‌های فرحزاد، تهرانپارس، نارمک، افسریه، مشیریه، فلاح، 13 آبان و قسمتی از شهرستان ری و همچنین 113 قهوه‌خانه، 37 باشگاه بدنسازی و 49 بوستان نیز پاک‌سازی شدند.

وی با اشاره به بازداشت 128 نفر از اوباش سطح‌دار و عاملان اصلی ضرب و شتم و تخریب در این طرح، تصریح کرد: در این رابطه نیز هشت باند مواد مخدر منهدم شد.

این مقام انتظامی به افرادی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتار خارج از عرف می‌کنند، هشدار داد و یادآور شد: پلیس با قدرت با این افراد برخورد خواهد کرد و بر اساس هماهنگی‌ها، احکام سنگینی برای آنها درنظر گرفته خواهد شد.

رحیمی همچین به افرادی که با پرسه‌زنی در حوالی مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت و توزیع موادمخدر می‌کنند، هشدار داد و از برخورد جدی پلیس با این افراد خبر داد

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پلیس امنیت و راهنمایی و رانندگی برای رژه نیرو‌های مسلح در روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، تدارک بسیار ویژه‌ای دیده است.

وی افزود: محدویت ترافیکی درنظر گرفته شده برای این روز اعلام خواهد شد و تیمهای ویژه امنیت و اطلاعاتی تشکیل و در محدوه پنج تا 10 کیلومتری محل رژه مستقر خواهند شد.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری دربی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، متذکر شد: علاقمندان فوتبال باید بلیت الکترونیک تهیه کنند و به هیچ عنوان در ورودی ورزشگاه و محل ورزشگاه بلیت فروخته نخواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هیچگونه برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: از هواداران می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اراذل و اوباش مواد مخدر فرمانده انتظامی اراذل و اوباش پایتخت پرسپولیس زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم

دو تیم نساجی و تراکتور از ساعت 16:30 به مصاف هم خواهند رفت.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر