Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@03:57:36 GMT

بازنشستگان نیروهای مسلح پشتوانه اقتدار ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۱۷۸

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رؤسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و جمعی از بازنشستگان دیدار و درخصوص مباحث و حوزه های مختلف بازنشستگی به گفتگو پرداخت.

وی در این نشست که در محل ستاد وزارت دفاع و با حضور رؤسای کانون‌های بازنشستگان ارتش ، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح و با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار شد، هدف از این نشست را بررسی دقیق موضوعات مرتبط با بازنشستگان در حوزه های حقوق و مزایا، بیمه خدمات رفاهی و درمانی، معیشت و منزلت اجتماعی عنوان کرد و گفت: اراده کلیت نظام اسلامی، به خصوص تاکیدات فرمانده معظم کل قوا، دولت خدمتگزار، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح بر آن است تا با درک واقعی از شرایط اقتصادی کشور، بهترین شرایط زندگی اجتماعی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح که عمر با ارزش خود را در راه حفظ و صیانت از کشور، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تأمین امنیت ملی مصروف داشته اند، فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع در سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بر متناسب سازی حقوق و مزایای بازنشستگان منطبق با قانون خدمات کشوری به کار بست تا بتواند با تأمین بودجه و اعتبار مورد نیاز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح را افزایش دهد،افزود: بحمد الله این مهم با همکاری صمیمانه دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به سال های قبل به میزان بیشتری محقق شد.

امیر حاتمی با بیان اینکه با تلاش، پیگیری و همت وزارت دفاع و نیروهای مسلح و دولت در بودجه سال ۹۸ رسیدگی به وضعیت بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت های ضروری مد نظر قرار گرفته است، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش نیروهای مسلح و وزارت دفاع ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت پیشکسوتان جهاد و شهادت است چرا که بازنشستگان نیروهای مسلح در واقع سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.

وی با تقدیر از تلاش ها و اقدامات کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح در ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: همچون گذشته با بسیح همه ظرفیت ها و امکانات حمایت های همه جانبه ای از بازنشستگان عزیز به ویژه گروه های آسیب پذیری همانند مبتلایان به بیمارهای سخت و صعب العلاج صورت پذیرد.

در این مراسم روسای کانون های بازنشستگی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با ارائه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات فراروی بازنشستگان به بیان مطالبات و انتظارات جامعه بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور از پیگیری این کانون برای به نتیجه رسیدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی در گفتگو با «عصر خبر» افزود: تا کنون چند جلسه با مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی برگزار کرده ایم و امیدواریم در جلسات بعدی با همکاری و ملاک قرار گفتن قانون بتوانیم به توافقی رضایت بخش برای بازنشستگان برسیم.

وی با تاکید بر اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: مطابق این ماده قانونی خواسته ما افزایش مستمری ها به میزان افزایش هزینه های زندگی می باشد که مر قانون است.

گفتنی است حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي هستند که حقوق خود را از این سازمان دریافت می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی / برای ثبت نام اقدام کنید واکنش تأمین اجتماعی به گلایه‌های مردم از صف‌های طولانی

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد