Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:09:37 GMT

مراسم عزاداری شهادت امام حسین(ع) با حضور هنرمندان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۲۸۴

 به گزارش خبرنگار ایلنا مراسم عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد رحمانی (وزیر صنعت معدن و تجارت)، مرتضی بانک (رئیس مناطق آزاد) و هنرمندان رشته‌های مختلف بعد از ظهر امروز سه شنبه 28 شهریورتوسط معاونت هنری در موسسه توسعه هنرهای معاصربرگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلیمن کاظم صدیقی درباره اهمیت ماه محرم و فضائل عزاداری شهادت امام حسین(ع) و لزوم زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا سخن گفت و چند نفر از شاعران اهل بیت تعدادی از آثار خود را درباره امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و شهدای کربلا قرائت کردند و مراسم مرثیه‌سرایی برگزار شد.

در این مراسم هنرمندان رشته های مختلف همچون بهزاد فراهانی  ،قطب الدین صادقی ،محسن علی اکبری، جلیل فرجاد ،رضا یزدانی ،علی اوجی، محمد حیدری،مهرداد رایانی مخصوص،علی غفاری،محمد مجتبی حسینی، داود فتحعلی بیگی،نصرالله قادری ،هوشنگ توکلی،قاسم زارع، حضور داشتند .

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضا یزدانی بهزاد فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی