Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:03:44 GMT

سدهای آناهیتا و قشلاق ۳۸ میلیارد تومان اعتبار دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۳۱۱

سدهای آناهیتا و قشلاق ۳۸ میلیارد تومان اعتبار دارند

حسن سلیمانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار شده ۵۰ درصد این اعتبار تخصیص داده شود و مابقی آن نیز باید بریا تکمیل بدنه هر 2 سد به نحوی تامین شود.
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توقع داریم که مسئولان برای فعال کردن شبکه انتقال آب ۱ و ۲ سدهای کبوترلانه و قشلاق جدیت داشته باشد زیرا سازمان برنامه و بودجه ردیفی را تعیین نکرده و مسئولان نیز تلاشی نمی کنند در حالی که انتظار داریم برای تامین آب کشاورزی و آب شرب مردم تلاش بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی اگر به دنبال بهره‌وری و توسعه است باید شبکه انتقال آب ۳ و ۴ را نیز طراحی کند تا این آب برای استفاده به دشت وارد شود، صرف اینکه آب را در پشت سدها جمع کنیم بی نتیجه خواهد بود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سرچشمه‌های سیل در استان کرمانشاه به وسیله ساخت سد مهار می‌شد، آن سیل مخرب وارد خوزستان و لرستان نمی شد زیرا سرچشمه کارون، در استان کرمانشاه است و باید امکان نگهداری، تنظیم و مدیریت آب وجود داشته باشد.
سلیمانی گفت: مسئولان باید براساس سند آب و شورایعالی آب عمل کنند اما متاسفانه مسئولان این وظیفه را جدی نمی‌گیرند اما این مطالبه مردمی در نهایت مسئولان را ملزم به اتمام پروژه ساخت سد و ایجاد کانال‌‎های انتقال آب می‌کند.
شهرستان های کنگاور و صحنه در شرق استان کرمانشاه قرار دارند.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صحنه کنگاور سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند

دریافت 34 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088704

دیگر خبرها

  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد