Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:15:31 GMT

طلسم شوم سوارز در دورتموند شکست می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۳۱۳

طلسم شوم سوارز در دورتموند شکست می شود؟

لوئیس سوارز 4 سال است که نتوانسته در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان برای بارسا گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا بارسلونا امشب دز زیگنال ایدنا پارک میهمان بروسیا دورتموند است و مهاجم اروگوئه ای 4 سال است که در بازی های خارج از خانه بارسا در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است.

در واقع آخرین گل سوارز در یک بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان به 16 سپتامبر 2015 در زمین رم بر می گردد که او تک گل بارسا را در دقیقه 20 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که در نهایت 1-1 مساوی شد. پس از آن در 18 بازی متوالی بیرون خانه بارسا سوارز موفق به گلزنی نشده است.

 

 

 

 

سال 2016 در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر اتلتیکو(شکست 2-0)، سال 2017 در بازی رفت یک چهارم نهایی برابر یووه(شکست 3-0)، سال 2018 در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر رم(شکست 3-0) و فصل گذشته در شکست 4-0 برابر لیورپول در آنفیلد، ناکامی سوارز در گلزنی تاوان سنگینی برای بلوگرانا در پی داشت.

سوارز البته سال گذشته در زمین منچستریونایتد موفق به گلزنی شد ولی گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بارسا پس از سال 1998 اولین بار است که در زمین دورتموند به میدان می رود و سوارزی که شنبه شب در بازگشتش به میادین توانست دو گل زیبا به والنسیا بزند، باانگیزه تر از همیشه برای شکستن این طلسم شوم است.

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ

در حالی که توقف باواریایی‌ها می‌توانست منجر به قهرمانی صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا شود، شاگردان توماس توخل پیروز شدند تا تعیین قهرمان حداقل یک روز دیگر به تعویق بیفتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، پنج بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمان پایین جدولی‌‌‌اش کلن را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

رافائل گوئریرو گل نخست این بازی را در دقیقه 65 به سود بایرن به ثمر رساند و توماس مولر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با زدن دومین گل پیروزی شاگردان توماس توخل را تثبیت کرد تا آنها 63 امتیازی شوند و موقتاً فاصله خود را با بایرلورکوزن صدرنشین به 13 امتیاز کاهش دهند. این در حالیست که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقی مانده و به این ترتیب پیروزی لورکوزن در بازی خانگی فردا شب این تیم برابر وردربرمن، قهرمانی‌‌اش را مسجل خواهد کرد. این اتفاق در صورت توقف بایرن در بازی امروز هم رخ می‌داد اما شاگردان ژابی آلونسو باید حداقل یک روز دیگر هم صبر کنند.

بایرن مونیخ باخت، ‌لورکوزن برد؛ 3 امتیاز تا قهرمانی

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا، تیم بوروسیا دورتموند موفق شد میزبان خود مونشن‌گلادباخ را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. مارسل سابیتزر دو بار در دقایق 22 و 28 (پنالتی) برای دورتموند گلزنی کردند و ماکسیمیلیان وبر در دقیقه 36 تنها گل مونشن‌گلادباخ را زد. این در حالی بود که دورتموند از دقیقه 55 با اخراج کریم آدیمی پس از دریافت کارت زرد دوم، 10 نفره به کار خود ادامه داد.

با این نتیجه، شاگردان ادین ترزیچ 56 امتیازی شدند اما همچنان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لایپزیگ  که در بازی همزمان 3 بر صفر مقابل ولفسبورگ به برتری رسید، یک پله پایین‌تر و در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

در بازی‌های دیگر نبرد بوخوم و هایدنهایم یک - یک مساوی شد و مصاف ماینتس و هوفنهایم با برتری 4 بر یک ماینتس همراه بود.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، از ساعت 20 اشتوتگارت رده سومی میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ