Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، نخستین مدال جام ایثار از سوی دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف به آناهیتا شیرودی، دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون گلف اهدا شد .

گفتنی است، نخستین جام ایثار روز پنج‌شنبه 28 شهریور در باشگاه مینی گلف پارک ملت با حضور خانواده‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون گلف شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کمتر از  ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر در ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

۱۳ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه، سرمربی تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه هستند.

گروه‌بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به قرار زیر است:

گروه یک: تایلند، ازبکستان و ماکائو

گروه دو: ژاپن، ایران و فیلیپین

گروه سه: چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ

گروه چهار کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و استرالیا

شاگردان شعبان خمسه در روز نخست مسابقات (۲۷ خرداد) به مصاف فیلیپین می‌روند که پیروزی در این دیدار برای صعود به جمع هشت تیم برتر اهمیت زیادی دارد. ملی‌پوشان نوجوان دختر در روز دوم (۲۸ خرداد) و آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد. تیم ایران ۲۹ خرداد استراحت دارد.

برنامه کامل مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر به وقت محلی به قرار زیر است:



یکشنبه ۲۷ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – استرالیا و قزاقستان – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – ماکائو و ایران – فیلیپین



دوشنبه ۲۸ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – استرالیا

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – چین تایپه و چین – قزاقستان

ساعت ۱۶:۳۰ تایلند – ماکائو و ایران – ژاپن



سه‌شنبه ۲۹ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ استرالیا – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره جنوبی – هند و چین – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – تایلند و ژاپن – فیلیپین

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۳۰ خرداد استراحت دارند و مراحل بعدی مسابقات از ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و به مدت چهار روز پیگیری خواهد شد.

بر این اساس در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم چهار گروه در ادامه مسابقات برای مقام‌های اول تا هشتم به میدان می‌روند و پنج تیم دیگر برای جایگاه‌های نهم تا سیزدهم تلاش خواهند کرد.

تیم‌های گروه یک و گروه سه (گروه ایران) در مرحله دوم مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند و دو گروه دیگر (دو و چهار) نیز در مرحله دوم حریف هم خواهند شد.

پنجمین مرحله تمرینات تیم نوجوانان دختر از ۲۵ فروردین تا چهارم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد.

دیگر خبرها

  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان