Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در دو بخش بانوان و آقایان در ماده‌های بولدرینگ و سر طناب به میزبانی سالن سنگ‌نوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این پیکار‌ها ۶۱ سنگنورد از باشگاه سنگ نوردی داوودی تهران، دانشگاه تربیت مدرس تهران، هیئت استان همدان، هیئت استان خوزستان، باشگاه کوهنوردی آذران زنجان، نومرز، باشگاه کوهنوردی آزادی آمل، باشگاه کوهنوردی ساسان کرمان و باشگاه کوهنوردی راسخ اصفهان با هم به رقابت پرداختند.

ایرانمنش تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، داوود رکابی در ماده بولدرینگ به مقام سوم دست یافت و محمد سلطانی نیز در ماده سرطناب عنوان سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

سنگ نوردان کرمانی و کسب دو نشان برنز از رقابت‌های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

حنانه حاجی پور دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی قهرمانی کانوی دختران کشور در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد و در ۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر رده سنی جوانان حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۱:۰۰.۹۶ دقیقه مقام دوم شد.

دنیا جوکار از البرز با زمان ۵۸:۸۶ ثانیه در این ماده قهرمان شد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.

حنانه حاجی‌پور در ماده کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان با رکورد ۲:۳۵.۵۲ دقیقه، مدال برنز گرفت.

در این ماده دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

حنانه حاجی پور از دختران خوش آتیه قایقرانی مازندران و کشور که زیرنظر ایمان پورعزیز در رودخانه بابلرود تمرین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج