Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:20:15 GMT

۳ نظامی روسیه زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۴۵۵

۳ نظامی روسیه زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، ۳ نیروی گارد مرزی روسیه امروز سه شنبه در دریای ژاپن زخمی شدند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این حادثه در حمله شکارچیان غیرقانونی تبعه کره شمالی روی داده است.

حادثه زمانی روی داد که یک کشتی ماهیگیری کره شمالی به گارد مرزی روسیه حمله کرد.

در این حادثه، نیروهای گارد مررزی روسیه نیز ۲۰ تبعه کره شمالی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

کد خبر 4721318

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه کره شمالی ژاپن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن جان بولتون ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا

بر اثر وقوع تیراندازی در یک جشن خیابانی در ممفیس آمریکا دستکم دو نفر کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  بر اثر وقوع تیراندازی در یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در تنسی آمریکا دستکم دو نفر کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

پلیس ممفیس اعلام کرد ما در جریان تحقیقات اولیه دریافتیم که 8 نفر در این حادثه قربانی شدند که دو تن از آنها در صحنه حادثه جان باخته و 6 تن دیگر مجروح شدند.

پلیس پیشتر از زخمی شدن 16 نفر خبر داده بود. حال یکی از مجروحان حادثه نیز وخیم اعلام شده است.

پلیس افزود: این حادثه در یک جشن خیابانی رخ داده که مجوزی برای برگزاری آن گرفته نشده بوده است. در جشن های خیابانی حدود 200 تا 300 نفر شرکت می کنند و باید تدابیر امنیتی برای آن درنظر گرفته شود.

خبرگزاری سی بی اس نیز از آغاز جستجوها برای یافتن دو مظنون احتمالی حادثه و  مشخص شدن انگیزه تیراندازی خبر داد.

این در حالی است که روز گذشته نیز بر اثر تیراندازی در پارکی در منطقه گرین بلت ایالت مریلند آمریکا دستکم 5 نوجوان دانش آموز 16 تا 18 ساله زخمی شدند.

این در حالی است که آرشیو ملی خشونت های مسلحانه در گزارشی اعلام کرد در 110 روز نخستین سال جاری میلادی تاکنون 120 مورد تیراندازی دسته جمعی و مرگبار در سراسر ایالات متحده رخ داده است. تیراندازی هایی که در آنها 4 نفر یا بیشتر به جز فرد ضارب کشته می شوند.

بالا گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا تا حدی است که هر هفته شاهد تیراندازی‌های خونین در نقطه‌ای از ایالات متحده هستیم. این تیراندازی‌ها در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیساها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌ها در آمریکا موجب اضطراب و ناامنی مردم شده و بحث‌های سیاسی زیادی را به راه انداخته است. منتقدان، افراطی‌های جمهوری‌خواه حامی سلاح را به همکاری خیانت‌آمیز با لابی‌های اسلحه متهم می‌کنند.

در سال‌های اخیر، گروه‌های لابی ضد اسلحه البته در آمریکا نفوذ پیدا کرده‌اند ، اما در راس سیاست، به دلیل توازن قوا در سنا و محدودیت‌های سیستمی، هنوز کار چندانی انجام نشده است. بنابراین جمهوری خواهان همچنان در کنار صاحبان اسلحه هستند و دموکرات ها با پروژه های خود به جایی نمی رسند. برخی می گویند، بایدن به سادگی می تواند دستورات اجرایی صادر کند، یا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی را اعلام کند و با توجه به تلفات خشونت با سلاح، اقدامات متقابل را انجام دهد. با این حال، در هر دو مورد، لغو این امر آسان خواهد بود و تا انتخابات بعدی هم تنها چند ماه دیگر باقی مانده است.

انجمن ملی سلاح آمریکا (NRA) یکی از قدرتمندترین سازمان های غیرنظامی در این کشور است که منافع صاحبان اسلحه و کسانی را که آن را ضروری می دانند هدایت می کند.

این انجمن ممکن است در سال‌های اخیر بخشی از نفوذ خود را از دست داده باشد و دیگر به اندازه سال 2016 که حدود 54 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری هزینه کرد قدرت مالی نداشته باشند. اما لابی اسلحه و حامیان آن پس از آن هم حدود 33 میلیون دلار در انتخابات ریاست جمهوری 2020 سرمایه گذاری کردند. یکی از اهداف اصلی آن ها جلوگیری از قوانین سختگیرانه علیه صاحبان اسلحه است.

در این شرایط، دموکرات های حاکم به ویژه طرفدار قوانین سخت گیرانه حمل اسلحه هستند، در حالی که جمهوری خواهان مخالف آن هستند. اما اکثریت نمایندگان سیاسی آمریکا علیه کشیدن دیوار قانونگذاری در مجلس سنای ایالات متحده در برابر این مسئله هستند. برای اجرای چنین پروژه ای اکثریت 60 درصدی در کنگره لازم است که وجود ندارد.

زخمی شدن 5 نوجوان بر اثر تیراندازی در مریلندیک کشته و 7 زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • ۷ نکته درباره حادثه اصفهان
  • 7 نکته درباره حادثه اصفهان