Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@19:43:15 GMT

آیا اسدی در پرسپولیس می ماند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۴۶۶

هفته گذشته گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که نیازی به محمد امین اسدی مهاجم جوان تیمش ندارد و قرار شد این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شود.

اخبار ورزشی- بعد از جلسه‌ای که بین محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اسدی انجام شد به این بازیکن گفته شد که فعلا در رسانه‌ها حاضر نشود تا تکلیفش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری‌فرد قرار است تا روز پنجشنبه با گابریل کالدرون در خصوص اسدی صحبت کند تا در صورتی که او رضایت بدهد اسدی بتواند باز هم به تمرینات پرسپولیس برگردد که البته احتمال این موضوع زیاد نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انصاری فرد پرسپولیس کالدرون اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 6082151

دیگر خبرها

  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست