Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعبدالرضا ناظری در جمع فرماندهان انتظامی جنوب و شرق استان در شهرستان عنبرآباد  اظهار داشت: مردم داری و رعایت حقوق شهروندی زمینه ساز اعتماد عمومی مردم به پلیس و در نتیجه آن ارتقاء امنیت جامعه می شود.

وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع موضوعی مهم و پراهمیت و مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان انتظامی است و کارکنان واحدهای اجرایی پلیس می بایست در برخورد با مردم صبور و خوشرو بوده و سنگ صبوری برای افراده بزه دیده و مالباخته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظانی کرمان افزود: یکی از اصلی ترین اهرم های امید بخش برای پلیس به منظور بهبود مستمر در ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در حوزه امنیت و ارتقاء سطح عملکرد پلیس در جامعه میزان بالای انضباط و انسجام نیروی انسانی کارآمد و مقتدر است و توجه به مقوله آموزش و انضباط باعث آمادگی و پویایی نیروها شده و اقتدار پلیس را درماموریت ها به همراه خواهد داشت.

سردار ناظری اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه عزت و اقتدار جامعه اسلامی است و بخش عظیم تولید امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی نیروهای پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی به لحاظ ارتباط مستقیم و چهره به چهره که با اقشار مختلف جامعه دارند باید اخلاق مدار بوده و با رفتاری کاملا اسلامی که در شأن یک پلیس مکتبی می باشد با مراجعان برخورد کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با بیان اینکه پلیس امروز یک پلیس مردم محور و متکی بر ارزش های اخلاقی است، عنوان داشت: تردیدی نیست که نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای مسئول مقابله با ناامنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم و موجب هراس مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه می داند.

کد خبر 4721332

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان امنیت اجتماعی ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار استان مان با پلیس هستیم.

قاطبه زنان و دختران استان، ارزش وجودی خود را می دانند و به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

همه تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان به تمام مادران، خواهران و دختران محترمی که با برادران خود در نیروی انتظامی استان همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، قدردانی و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد